هنيه : از یک وجب از خاک فلسطین هم نمی گذریم

هنيه : از یک وجب از خاک فلسطین هم نمی گذریم
چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:08

اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین در غزه گفت: هیچ کس حق چشم پوشی از یک وجب از خاک فلسطین را هم ندارد و فلسطین فقط با مقاومت و پایداری از اشغالگری آزاد می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، اسماعیل هنیه  امروز (چهارشنبه) در دیدار با "شیخ حافظ سلامه" رهبر مقاومت مردمی استان سوئز مصر که هم اکنون در غزه به سرمی برد، تاکید کرد: اصول و آرمان های فلسطین هیچ تغییری نخواهد کرد و محدوده فلسطین از بحر تا نهر است .
هنیه به وقوع انقلاب در مصر اشاره کرد و گفت : مصر با انقلاب خود امروز تاریخی جدید برای همه امت عربی و اسلامی رقم زده است و برای امت عربی و اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .
هنیه ادامه داد: پیروزی غزه در برابر تجاوز اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی مرهون مقاومت و حمایت سیاسی مصر از مقاومت است .
شیخ سلامه نیز در این دیدار گفت :  ما آرزو می کردیم که در کنار نیروهای مقاومت باریکه غزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی بجنگیم و از اینکه می دیدیم موشک های مقاومت به سر صهیونیست ها همچون باران می ریزد ، خوشحال بودیم ولی متأسفانه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حملات موشکی مقاومت را امری بیهوده می دانست .
شیخ سلامه افزود : خون شهدائی که جان خود را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی فدا کردند ، هدر نخواهد رفت و جنگ آتی برای آزادسازی قدس و دیگر مناطق اشغالی فلسطین خواهد بود .
شیخ سلامه دیشب در صدر هیأتی از اعضای جمعیت ارشاد اسلامی مصر، وارد غزه شد.
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها