مرسي هويت بحران سازان را افشا مي كند

مرسي هويت بحران سازان را افشا مي كند
پنج‌شنبه 16 آذر 1391 - 23:06

هماهنگ كننده روابط خارجي حزب حاكم آزادي و عدالت مصر، اعلام كرد كه محمد مرسي رييس جمهور مصر در سخنراني قريب الوقوع خود هويت بحران سازان را در كشور افشا خواهد كرد.

وليد الحداد روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، مخالفان اعلاميه قانون اساسي را كه رييس جمهور چندي پيش صادر كرد، به تلاش براي جلوگيري از پيروزي اسلامگراها در انتخابات آينده مجلس و جلوگيري از برگزاري همه پرسي قانون اساسي در اواسط ماه جاري ميلادي متهم كرد.
وي افزود: مخالفان از پيروزي اسلامگراها در انتخابات آتي مجلس نگرانند چون مي دانند مردم مصر به آنها راي خواهند داد لذا مي خواهند علاوه بر جلوگيري از پيروزي آنها، مانع از همه پرسي قانون اساسي شوند.
هماهنگ كننده روابط خارجي حزب حاكم آزادي و عدالت مصر، ادامه داد: مخالفان، مصر را به بحران كنوني كشاندند در حالي كه صدور اعلاميه قانون اساسي از سوي مرسي براي گذر از مرحله انتقالي بود.
وي موضع حزبش در زمينه برگزاري همه پرسي قانون اساسي در موعد مقرر به عنوان راه حل بحران، ضرورت احترام به نظر مردم مصر از سوي دولت و مخالفان در صورت تصويب قانون اساسي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: تاييد قانون به خودي خود به مساله اعلاميه قانون اساسي پايان مي دهد.
الحداد با اشاره به اينكه تاييد قانون اساسي و برگزاري انتخابات مجلس، كشور را از هرج و مرج نجات خواهد داد، افزود: استقرار ارتش و درخواست رياست جمهوري براي تخليه تجمع كنندگان در منطقه اطراف كاخ الاتحاديه در قاهره، به خاطر حفظ جان مردم و اموال عمومي است.
محمد مرسی رییس جمهوری مصر قرار است امشب با حضور در کاخ ریاست جمهوری سخنرانی کند.
Sm-06-16:41  
 
 

پربیننده ترین خبرها