ارتباط جنسی جاسوس صهیونیست با مقام‌های عرب

ارتباط جنسی جاسوس صهیونیست با مقام‌های عرب
جمعه 17 آذر 1391 - 13:32

جاسوس موساد فاش کرد که با استفاده از لباس شفاف، موفق به فریفتن مسئولان رده بالای عرب شده و از طریق برقراری رابطه جنسی با آنها توانسته تمام اطلاعاتی را که می خواهد به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، " شولا کوهن " برای گرفتن اطلاعات محرمانه از برخی مقام‌های عربی با آنها رابطه جنسی برقرار کرده و در این بین وی اعلام کرده است که با محمد عوض  مسئول اقامت بیگانگان در لبنان ارتباط جنسی داشته است.
به نوشته پایگاه خبری النخیل، کوهن  پس از مدتی آشنایی با عوض و تاثیرگذاری بر او، خواستار گزارشهای اطلاعاتی از او شد.
بر اساس این گزارش، این جاسوسی صهیونیستی با ارتباط جنسی که با این مسئول لبنانی داشت توانست در یکی از خیابان های بیروت به ایجاد فروشگاه مشروبات و مرکز فساد اقدام کند و در آنجا با استفاده از زنان هرزه  پای برخی مسئولان دیگر را نیز به آنجا باز کند و از طریق آنان به اطلاعات گرانبهایی دست یابد.
بر اساس این گزارش، فعالیت این جاسوس صهیونیستی در دهه‌های پنجاه و شصت قرن گذشته بود و عمده فعالیت او نیز در برخی کشورهای عربی از جمله لبنان متمرکز بود. او علاوه بر جاسوسی در زمینه سرقت بانک ها و قاچاق پول یهودیان به اسرائیل نیز فعال بود.
اخیرا، تزیپی لیونی وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرده بود که برای دریافت اطلاعات محرمانه از مقام های ارشد کشورهای عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها