استفادۀ صهیونیست ها از چتر الکترونیکی به جای "لاما"

استفادۀ صهیونیست ها از چتر الکترونیکی به جای
جمعه 17 آذر 1391 - 19:49

ارتش رژيم صهيونيستي براي ارسال مخفیانه تجهیزات نظامی برای تفنگداران خود در مناطق صعب العبور، به جاي استفاده از حیوانات به چترهاي الکترونیکی هدایت شونده از طریق ماهواره متوسل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "وورلد تريبون" چاپ آمريكا در شماره امروز جمعه نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی دیگر از "لاما" (شتر بدون كوهان آمریکایی)، براي ارسال مهمات در خطوط مرزی و مناطق صعب العبور، استفاده نخواهد كرد.
اين روزنامه افزود: ارتش اسرائيل بعد از جنگ 33 روزه لبنان در سال 2006 لاما را به خدمت گرفت، زيرا اين حيوان توانست به خوبی نظامیانی را كه در مناطق صعب العبور و مين گذاري شده جنوب لبنان به دام افتاده بودند، یاری دهد.
يك مقام نظامی صهيونيست گفت: علي رغم آن كه اين حيوان قادر است تا 90 كيلوگرم بار را در طول روز به مسافت 30 كيلومتر جابه جا كند و به راحتي راه هاي كوهستاني را بپيمايد، اما  براي عمليات هاي مخفي مناسب نيست و نمي تواند آب و غذاي كافي براي نيروهاي درحال مبارزه با خود حمل نمايد.
روزنامه امريكايي وورلد تريبون خاطرنشان کرد که رژيم اسرائيل به جاي این قبیل حيوانات، از چترهاي الکترونیکی قابل هدایت با ماهواره براي كمك رساني به پشت خطوط نبرد با دشمن استفاده خواهد كرد.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها