گواه دیگری بر شکست اسرائیل در حمله به غزه

هجوم صهیونیستها برای خسارت گرفتن از کابینه

هجوم صهیونیستها برای خسارت گرفتن از کابینه
جمعه 17 آذر 1391 - 22:21

3165 تن از صهیونیست ها، در اعتراض به خسارت های وارده به اموال و املاکشان بر اثر حملات تلافی جویانۀ مقاومت فلسطین، از کابینه رژیم صهیونیستی شکایت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت فاش کرد: سازمان مالیات اسرائیل 3165 شکایت از خسارت دیدگان حمله به غزه دریافت کرده و بر این اساس سازمان مذکور تاکنون به یک سوم از این شکایت کنندگان غرامت مالی پرداخت کرده است.
بر پایه این گزارش، 2098 مورد از این شکایت ها به خسارات وارده به ساختمان ها، 1027 مورد به خسارت های وارده به خودروها و 40 مورد نیز به خسارت های وارده به زمین های کشاورزی مربوط  می شود.
این روزنامه صهیونیستی تاکید کرده است که بیشترین شکایت ها از جانب ساکنان شهرک صهیونیست نشین " اشدود " با 1086 مورد بوده است و پس از آن ساکنان شهرک ها و شهرهای بئر السبع، عسقلان، سدیروت، اوواکیم، کریات ملاخی و کریات جات، بیشترین شکایات را مطرح کرده اند.
این شکایت ها، دیروز در کمیته مالی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) مطرح شد و لایحه "یوفال اشتاینتس" درباره مالیات املاک و صندوق غرامت های جنگی و خسارت های غیرمستقیم به تصویب رسید.
این میزان گسترده از شکایت ها بر ضد خسارت های حمله رژیم صهیونیستی به غزه، گواه دیگری بر شکست مفتضحانه این رژیم در عملیات موسوم به "ستون دود" بر ضد فلسطینی های ساکن غزه به شمار می رود.
26

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها