فریب دهندگان پرستار دوشس کمبریج اخراج شدند

فریب دهندگان پرستار دوشس کمبریج اخراج شدند
شنبه 18 آذر 1391 - 11:17

پس از مرگ اسرار آمیز پرستار همسر نوه ملکه انگلیس، دو گوینده ای که با فریب او به اطلاعات پزشکی وی دست یافته بودند، از کار اخراج شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم رادیو "تودی اف ام" استرالیا اعلام کرد دو گوینده خود که پرستار "کیت میدلتون" را برای دستیابی به اطلاعات محرمانه پزشکی وی فریب داده بودند، از ادامه کار دست کشیده اند.
مدت کوتاهی پس از افشای ماجرای این دو گوینده استرالیایی، جسد پرستار مذکور در مکانی نزدیک به بیمارستان "ادوارد هفتم" کشف شد.
"میل گرایگ" و "مایکل کریستیان" دو گوینده استرالیایی با معرفی خود به "یاسینتا سالدانا" پرستار به عنوان ملکه انگلیس و پرنس چارلز؛ وی را فریب داده و اطلاعاتی را در خصوص وضعیت کیت میدلتون دریافت کردند.
رادیو "تودی اف ام" استرالیا در بیانیه ای اعلام کرد، این دو گوینده که تا اطلاع بعدی سرکار حاضر نخواهند شد، به دلیل این حادثه با خانواده آن پرستار ابراز همدردی کرده اند.
پس از اعلام این خبر، هزاران نفر با هجوم به صفحه این شبکه رادیویی در اینترنت، خواستار اخراج این دو گوینده شده اند.
پلیس انگلیس تحقیقات در خصوص مرگ مشکوک این پرستار را آغاز کرده است. برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که این پرستار خودکشی کرده است.
کیت میدلتون دوشنبه گذشته به دلیل آنچه که بعدا دردهای شدید اعلام شد؛ در بیمارستانی در لندن تحت مراقبتهای پزشکی قرار گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها