"گفتگوی منامه"، ترفند جدید آل خلیفه

شنبه 18 آذر 1391 - 20:01

معارض بحريني دعوت وليعهد این کشور برای گفت وگو را بی اعتبار، تکراری و فاقد ضمانت اجرایی توصیف کرد و گفت: جمعیت های سیاسی تا تحقق خواسته های مردم به اعتراضات خود ادامه می دهند.

"حسن المرزوق" معاون دبيركل جمعیت ملي دموكراتیک بحرين در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: دیروز جمعه هزاران بحرینی با شرکت در همايش معارضان به وزير كشور پيام دادند که ضمن مخالفت با سياست منع تظاهرات با تمام توان برای دست یابی به آزادي و كرامت انسانی تلاش می کنند.
وی با تاكيد بر اين كه حضور گسترده مردم در تظاهرات و جنبش های اعتراضی نشان دهنده حجم مطالبات ملت است گفت: ممکن است رژيم براي آن كه وانمود كند به حقوق مردم پایبند است، به راهکارهایی چون برگزاری گفت وگوی منامه و فراهم کردن زمینه ديدار كميسارياي عالي از بحرين متوسل شود.
المرزوق گفت: برگزاری اين همايش، اعتصاب معارضان و اعتراض به منع تظاهرات، همگی با  تصميم ملت صورت گرفته است و تشكل هاي سياسي علي رغم ممنوعيت ها مصمم هستند تا تحقق حقوق ملت به اعتراض ها ادامه دهند.
معاون دبيركل جمعیت ملي دموكراتیک بحرین تصریح کرد: رژيم آل خلیفه افرادی اجیر کرده است تا با شبكه العالم تماس بگيرند و اطلاعات نادرست از اوضاع بحرين گزارش كنند؛ ماموریت این افراد این است که در تماس با این شبکه، اوضاع بحرین را آرام جلوه دهند و وانمود كنند هيچ اعتراضي در بحرين صورت نمي گيرد.
 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها