نگرانی اشغالگران درباره آینده روابط با اروپا

نگرانی اشغالگران درباره آینده روابط با اروپا
يکشنبه 19 آذر 1391 - 12:47

درپی هشدار کشورهای عضو اتحادیه اروپا به رژیم اشغالگر درخصوص تصمیم این رژیم برای توسعه ناگهانی شهرکهای صهیونیست نشین، محافل رسانه ای اشغالگران درخصوص آینده روابط با اتحادیه اروپا اظهار نگرانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم اشغالگر، تأکید کرد: "در پی مخالفت سران کشورهای اروپایی با طرح ساخت 3000 واحد مسکونی در کرانه باختری و قدس شرقی، بحران دیپلماسی گسترده ای بر روابط اسرائیل با کشورهای عضو اتحادیه اروپا سایه افکنده است".
کانال 10 تلویزیون رژیم اشغالگر به نقل از شبکه آمریکایی "سی ان ان" تأکید کرد: "طرحهای اسرائیل برای ساخت واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس شرقی، نزاع دیپلماسی بزرگی را ایجاد می کند".
شبکه اسکای نیوز نیز در این باره خاطرنشان کرد: " دولت انگلستان در واکنش به تصمیم اسرائیل برای ساخت واحدهای مسکونی در منطقه 1 E، تصمیم گرفته سفیر خود را فرا بخواند ".
گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم اشغالگر با اشاره به فراخواندن سفیر این رژیم در لندن به وزارت امورخارجه انگلیس، گفت: "کشورهای فرانسه، سوئد، دانمارک و اسپانیا نیز سفرای اسرائیل را فرا خوانده اند".
گزارشگر تلویزیون رژیم اشغالگر با اشاره به اظهار نگرانی شدید "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه درباره طرح شهرک سازی این رژیم، ادامه داد: " شهرک سازی اسرائیل همواره با اعتراض مجامع بین المللی مواجه می شود؛ اما این بار مسؤولان اروپایی با طرح کابینه برای ساخت واحدهای مسکونی در منطقه E1  به شدت مخالفت کرده اند".
وی افزود: "کشورهای عضو اتحادیه اروپا در صدد اعمال سیاستهای ویژه ای در واکنش به اقدام اسرائیل هستند؛ منع خرید تولیدات شهرکهای اسرائیلی از جمله این سیاستها است".

پربیننده ترین خبرها