جرم دیدار با یتیمان

جرم دیدار با یتیمان
دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:38

دستگاه امنیتی سعودی یک نویسنده را به دلیل بازدید از یکی از محلهای نگهداری ایتام و انتشار گزارشی درباره نیازهای آنان، بازداشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از انتشار مطلبی از سوی "علی الموسوی" در روزنامه "الدار" در خصوص وضعیت یتیمان و نیازهای آنان، نیروهای امنیتی سعودی وی را بازداشت کردند.
"عادل الحوشان" نویسنده عربستانی با تأکید براینکه بازداشت علی الموسوی مسأله عجیب و غافلگیر کننده ای نیست، اظهار داشت: علی الموسوی از سوی یکی از افراد خیر برای اطلاع از نیازهای یتیمان از دارالایتام "جازان" بازدید کرده بود.
وی با اشاره به تلاشها برای جلوگیری از انتشار حقایق درباره مسائل اجتماعی افزود: بازداشت وی عجیب نیست، زیرا این نوع برخوردها از سوی مسئولان وزارت امور اجتماعی به مسأله ای روزمره تبدیل شده است.
الحوشان گفت: وقوع روزانه ده ها مورد مشابه، بیانگر وجود مشکلی بزرگ در داخل مؤسسات و مراکز بازپروری و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی است؛ حال این سئوال مطرح می‌شود که چرا این مسائل تکرار می شود و دلیل سکوت وزارت امور اجتماعی و طرفهای ذیربط و مسئول چیست؛ "عبدالله آل طاوی" قائم مقام وزارت خانه نیز در پاسخ به روزنامه عکاظ با آزردگی خاطر جواب می دهد که "من وقت ندارم".

پربیننده ترین خبرها