دانشجویان الازهر به حمایت از مرسی برخاستند

دانشجویان الازهر به حمایت از مرسی برخاستند
سه شنبه 21 آذر 1391 - 14:51

العالم، قاهره - در میان موافقت مشروط کانون قضات شورای دولت مصر با نظارت بر همه پرسی پیش نویس قانون اساسی، دانشجویان دانشگاه الازهر هم به هواداران محمد مرسی رئیس جمهور مصر و پیش نویس قانون اساسی پیوستند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دانشجویان دانشگاه الازهر به هواداران محمد مرسی رئیس جمهور مصر پیوستند و حمایت خود را از همه پرسی پیش نویس قانون اساسی اعلام کردند؛ دانشجویان   با راه پیمایی در دانشگاه الازهر، تاکید کردند که پیش نویس قانون اساسی محمد مرسی، نقاب ها را از چهره بر می دارد.
" محمد صدیق " کارشناس حقوقی مصری به شبکه العالم، گفت: اکنون نقاب های بیشتری از چهره ها زدوده خواهد شد و چهره واقعی کسانی که خود را نخبه می نامند، برای همگان فاش خواهد شد.
در این میان میدان التحریر به کانون برگزاری تظاهرات و راه پیمایی نیروهای سیاسی و انقلابی تبدیل شده است و تظاهر کنندگان ضمن مخالفت با برگزاری همه پرسی می گویند که این پیش نویس خواسته اکثریت مردم مصر نیست.
یکی از زنان متحصن در میدان التحریر به خبرنگار العالم، گفت: ما به برگزاری همه پرسی قانون اساسی اعتراض داریم زیرا نویسندگان آن نماینده همه مردم مصر نیستند.
یکی از دیگر از تحصن کنندگان، تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از برگزاری همه پرسی به کار می گیریم.
10 - 20:34
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها