در میدان تشدید تدابیر امنیتی؛

جشن تاجگذاری آل خلیفه، یا عید شهدای بحرین؟

جشن تاجگذاری آل خلیفه، یا عید شهدای بحرین؟
چهارشنبه 22 آذر 1391 - 22:32

العالم - عضو جمعیت الوفاق بحرین از افزایش تدابیر امنیتی رژیم آل خلیفه در آستانه جشن تاج گذاری (که نزد مردم به عید شهدا معروف است)، خبر داد.

"صادق ربیع"روز چهارشنبه به شبکه خبری العالم، گفت: رژیم آل خلیفه همواره، در آستانه جشن تاجگذاری - که نزد مردم این کشور به خیزش انقلابی 16 دسامبر یا "عید شهدا" معروف است - اقدام به تشدید تدابیر امنیتی می کند و در این میان دست به جریان سازی رسانه ای زده تا وانمود کند که گفت و گویی ملی در جریان است و فضای سیاسی باز ایجاد شده است.
عضو جمعیت الوفاق با انتقاد از اظهارات " خالد بن علي بن عبدالله آل خليفة" وزیر دادگستری بحرین که مخالفان را "بیچاره و منزوی" نامیده بود، گفت: این وزیر به گواهی همگان و به استناد کمیته حقیقت یاب بسیونی در تخریب 40 باب مسجد دست دارد و مسئول احکام ظالمانه علیه رهبران مخالف بحرینی است؛ در واقع او را باید در بسیاری از جنایت ها و احکام خونینی که در این کشور صادر می شود، همدست دانست.
ربیع همچنین حضور نخست وزیر بحرین در پارلمان این کشور را کم اهمیت دانست و گفت: این موضوع هیچ اهمیتی ندارد، زیرا مردم بحرین از نخست وزیری که به مدت 40 سال کشور را به ویرانه ای تبدیل کرده است، انتظاری ندارند.
عضو جمعیت الوفاق در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که در دوره نخست وزیری "خلیفه بن سلمان" به عنوان زندانی سیاسی به حبس ابد محکوم شدند، دوره محکومیت خود را در زندان به سر آوردند؛ آن گاه فرزندانشان نیز در حالی به حبس ابد محکوم شدند که خلیفه بن سلمان همچنان نخست وزیر است.
12-13:42
 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها