شهادت جوان 17 ساله فلسطینی و نگرانی اسرائیل

شهادت جوان 17 ساله فلسطینی و نگرانی اسرائیل
پنج‌شنبه 23 آذر 1391 - 16:40

العالم - ابراز خشم جوانان فلسطینی علیه شهادت جوان 17 ساله به دست یک سرباز زن رژیم صهیونیستی موجب نگرانی مقام های رژیم اشغالگر از عملیات تلافی جویانه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم " محمد زیادعوض السلایمه " جوان 17 ساله و دارای مشکل شنوایی فلسطینی دیروز ( چهارشنبه) و در سالروز تولدش به دست یک نظامی اسرائیلی به شهادت رسید.
نظامی اسرائیلی هنگامی به السلایمه چندین گلوله پی درپی شلیک کرد که او برای خرید شیرینی روز تولدش به بازار رفته و در حال تردد از ایست بازرسی نزدیک حرم ابراهیمی در شهر الخلیل بود.
نیروهای اشغالگر از حضور آمبولانس برای انتقال این نوجوان به بیمارستان جلوگیری کردند؛ پدر محمد عوض نیز به شدت از سوی نیروهای اشغالگر مورد ضرب و شتم قرار گرفت، به صورتی که برای درمان به بیمارستان الخلیل انتقال یافت.
پس از انتشار خبر شهادت این نوجوان، درگیری های شدیدی بین فلسطینی های الخلیل و نظامیان رژیم اشغالگر در ایست بازرسی صورت گرفت. نظامیان اشغالگر برای متفرق کردن فلسطینی ها به سوی آنها گاز اشک آور شلیک کردند که درنتیجه آن چندین نفر دچار حالت خفگی شدند.
جوانان فلسطینی روز پنجشنبه با معرفی سرباز قاتل و انتشار عکس های او در شبکه اجتماعی فیس بوک قول داده اند در اولین فرصت برای گرفتن انتقام خون شهید فلسطینی، سرباز اسرائیلی را نابود کنند. 
رسانه های رژیم صهیونیستی نیز اخیرا عکس سرباز اسرائیلی را به عنوان نوعی پاداش و تشویق برای اعمال جنایتکارانه علیه مردم مظلوم فلسطین به چاپ رسانده اند.
مقام های رژیم صهیونیستی با توجیه و دلایل غیر واقعی این نظامی صهیونیست را در این جنایت تبرئه می کنند.
این حمله مانند صدها جنایت دیگر صهیونیست ها در شرایطی انجام شد که برخی محافل رژیم اشغالگر از جمله " شائول موفاز" وزیر جنگ سابق و " ایلی یشای" وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا خواستار قوانین آسانتر به منظور شلیک مستقیم به فلسطینی ها شده اند.
فلسطینیها، مرزبانان اسراییلی را دژخیمانی می دانند که بدون هیچگونه اخلاق نظامی یا ترحم اقدام به آزار غیرنظامیان در پست های بازرسی صهیونیستی می کنند.

 

پربیننده ترین خبرها