خائن خواندن مردم بحرین برای تداوم استبداد

خائن خواندن مردم بحرین برای تداوم استبداد
پنج‌شنبه 23 آذر 1391 - 21:09

العالم- عضو دبیر خانه جمعیت الوفاق اقدام پادشاه بحرین در متهم کردن مردم به خیانت را، تلاش برای ابقای استبداد در این کشور دانست.

" مجید میلاد " درگفت و گو با شبکه خبری العالم، دور زدن مطالبات مردم، ایجاد تفرقه در میان آنها و خائن خواندن ملتی را  که ریشه در تاریخ بحرین دارد، به شدت محکوم کرد.
وی گفت: نمی توان کسانی را که خواهان اصلاحات و انتقال بحرین از استبداد به دموکراسی هستند، خائن شمرد.
میلاد افزود: در واقع همین اصلاح طلبان نگران آینده بحرین هستند و سعی دارند در این کشور شرایطی به وجود آورند که در آن میان همه شهروندان در حقوق و تکالیف برابری حاکم شود.
این رهبر جمعیت الوفاق بحرین خائن خواندن مردم را مردود  و آن را اقدامی صرفا سیاسی برای دور زدن مطالبات مردم و تلاش برای ایجاد شکاف میان ملتی دانست که به هیچ وجه حاضر نیست از حق خود عقب نشینی کند.
وی با انتقاد از این جسارت پادشاه بحرین به مردم، گفت: هر چند برای جا افتادن این تعبیر در کشور جریان سازی ها صورت می گیرد، اما این تعبیر به هیچ وجه بر واقع منطبق نخواهد شد؛ زیرا هیچیک از تعاریف و مصادیق خیانت، درباره مردم دموکراسی خواه و اصلاح طلب بحرین صدق نمی کند.
مجید میلاد هدف رهبران آل خلیفه از جریان سازی برای چنین اصطلاحاتی را تلاش برای ابقای استبداد کنونی حاکم بر بحرین دانست.
"اسامه التمیمی" نماینده مجلس بحرین نیز در جلسه پارلمان این کشور، ضمن انتقاد شدید از حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین، خائن خواندن مردم را مردود دانست و تاکید کرد که همه طایفه ها و گروه های بحرینی، خواهان حاکمیت دموکراسی در کشور هستند.
13-10:45
26
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها