آل خلیفه درصدد قتل افراد تحت تعقیب

آل خلیفه درصدد  قتل افراد تحت تعقیب
پنج‌شنبه 23 آذر 1391 - 21:11

فعال حقوقی با اشاره به نقض آشکار حقوق بشر در بحرین ، از تلاش وزارت کشور برای قتل افراد تحت تعقیب، خبر داد.

" محمد المسقطی " در گفت و گو با شبکه خبری العالم با اشاره به اوضاع ناگوار بحرین، گفت: در مناطق ستره و عالی، تقریبا هر روز تعدادی از مردم را بازداشت می کنند، برخی مناطق همچنان در محاصره است و نیروهای امنیتی با یورش به خانه های مردم تلاش می کنند افراد تحت تعقیب را به قتل برسانند.
وی این قبیل رفتارهای آل خلیفه را مصداق بارز نقض حقوق بشردانست و گفت: رژیم آل خلیفه به دنبال تغییر و آشتی با مردم از طریق احقاق حقوق آن ها و جبران خسارت آسیب دیدگان نیست.
المسقطی ادعای سیاسی سازی پرونده های حقوق بشری توسط سازمان های حقوقی را رد کرد و گفت: مطالبه حقوق سیاسی از جمله آزادی انتخاب دولت و مجلس، درخواست برگزاری انتخابات سالم و مطالبه حق آزادی بیان و آزادی تظاهرات، همگی مطالباتی حقوقی هستند نه سیاسی.
" محمد المسقطی" در پایان تاکید کرد: رژیم آل خلیفه سعی می کند با خدشه دار کردن چهره فعالان و سازمان های حقوق بشری در داخل بحرین، اسناد و مدارک آنها را درباره نقض حقوق بشر زیر سئوال ببرد؛ این در حالی است که اسناد و مدارک این سازمان ها، به اسناد موثق مورد استناد گزارش های بین المللی تبدیل شده و دیگر از دست آل خلیفه کاری ساخته نیست.
13-13:42
26
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها