45 فلسطینی در تیراندازی صهیونیستها زخمی شدند

45 فلسطینی در تیراندازی صهیونیستها زخمی شدند
پنج‌شنبه 23 آذر 1391 - 23:19

الخلیل(العالم)- یکی از مسئولان شهر الخلیل در فلسطین گفت: بر اثر تیراندازی سربازان اشغالگر به جوانان خشمگین شرکت کننده در تشییع جنازه "محمد السلایمه" ، در شهر الخلیل، دست کم 45 فلسطینی زخمی شدند.

"محمد عمران القواسمی" در گفت وگو با شبکه خبری العالم با بیان این که مجروحان این جنایت به بیمارستان شهر منتقل شده اند، گفت: همچنین ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای زیادی برای مقابله با درگیری های احتمالی به شهر اعزام کرده است.
وی افزود: "محمد السلایمه" ، برادر یکی از آزادگان فلسطینی به موجب توافقنامه تبادل اسرا با "جلعاد شالیت" است که پس از آزادی به جای الخلیل به غزه تبعید شد.
این شخصیت فلسطینی با اشاره به این که صهیونیست ها اخیرا 7 آزاده فلسطینی را در استانهای الخلیل و بیت لحم دستگیر کرده اند، ازجامعه جهانی خواست برای برای توقف خشونت صهیونیستها علیه غیرنظامیان فلسطینی در الخلیل اقدام کند.
"محمد زیادعوض السلایمه" جوان 17 ساله فلسطینی دارای مشکل شنوایی است که  دیروز ( چهارشنبه) و در روز تولدش به دست یک نظامی اسرائیلی به شهادت رسید.
نظامی اسرائیلی درحالی به السلایمه چندین گلوله پی درپی شلیک کرد که او برای خرید شیرینی تولدش به بازار رفته و در حال عبور از یک مرکز ایست بازرسی در شهر الخلیل بود.
Sm-13-18:08
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها