تشدید حملات اشغالگران برای اهداف انتخاباتی

تشدید حملات اشغالگران برای اهداف انتخاباتی
جمعه 24 آذر 1391 - 13:53

عضو ارشد جنبش فتح گفت هدف رژیم صهیونیستی از تشدید حملات علیه فلسطینی ها را کسب آرای انتخابات پارلمانی و منحرف کردن افکار عمومی از مشکلات داخلی این رژیم عنوان کرد.

در پی شهادت یک جوان هفده ساله فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در الخلیل در کرانه باختری، مراسم تشییع وی با حملات صهیونیست ها به خشونت کشیده شد و دست کم چهل و پنج تن فلسطینی مجروح شدند.
"سلطان ابوالعینین" روز جمعه به شبکه العالم گفت: رژیم اشغالگر همواره تلاش کرده است که افکار عمومی را از بحران های داخلی خود به روش های مختلف از جمله تشدید فشارها و حملات بر فلسطینی ها منحرف کند؛ اما این سیاست با توجه به ارتقای جایگاه فلسطین در سازمان ملل متحد شکست خورده است و فلسطینی ها می توانند سران جنایتکار رژیم اشغالگر را محاکمه کنند.
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح‌ تأکید کرد: رژیم اشغالگر نتوانست در حمله به غزه پیروز شود همچنین با تهدیدهایش نتوانست تشکیلات خودگردان را از مراجعه به سازمان ملل برای کسب جایگاه دولت ناظر غیرعضو منع کند، لذا تلاش می کند با حملات به فلسطینی بحران های داخلی اش را حل و فصل کند.
ابوالعینین با اشاره به شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی در الخلیل، گفت: رژیم صهیونیستی دست نظامیان خود را برای کشتن فلسطینی ها بازگذاشته است، اما این سیاست تجاوزکارانه، موجب نابودی این ژیم خواهد شد.
عضو ارشد جنبش فتح، با پیش بینی تکرار جنایت علیه فلسطینی ها خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تصور می کند که با کشتن فلسطینی ها می تواند آنها را دچار رعب و وحشت کند و از میدان مبارزه فراری دهد.
وی اظهار داشت: اسرائیل با قتل و بازداشت فلسطینی ها و حمله به مراکز مدنی می خواهد این پیام را به آنها برساند که ارتقای جایگاه فلسطین در سازمان ملل هیچ ارزشی برای این رژیم ندارد و تأثیری نخواهد داشت.
ابوالعینین تاکید کرد: فلسطین هم اکنون عضو سازمان های بین المللی است و می تواند سران جنایتکار رژیم صهیونیستی را به پای میز محاکمه بکشاند.
13-18:13

پربیننده ترین خبرها