تلاش تفنگداران اشغالگر برای توجیه فرار

تلاش تفنگداران اشغالگر برای توجیه فرار
شنبه 25 آذر 1391 - 21:46

تصاویر منتشر شده از فرار تفنگداران صهیونیست در برابر سنگ باران فلسطینی ها در منطقه الخلیل و روستای قدوم، تاثیر مخربی بر روحیه نظامیان ارتش رژیم اشغالگر گذاشته است

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تفنگداران صهیونیست در توجیه علت فرار خود از برابر فلسطینیانی که جز سنگ چیزی در دست نداشتند، ادعا می کنند که فرماندهی ارتش، از بیم افزایش تنش ها در کرانه باختری و آغاز انتفاضه دیگری در سرزمین های اشغالی، به آنها اجازه استفاده از ابزارهای لازم برای متفرق کردن تظاهرات فلسطینی ها را نداده است و با وجود قرار گرفتن در معرض حملات و سنگ پرانی فلسطینی ها، فرماندهان ارتش آنها را از واکنش شدید منع کرده اند.
اظهارات تفنگداران صهیونیست پس از آن منتشر می شود که فعالان فلسطینی در کرانه باختری روز گذشته تصاویر جدیدی از درگیری ها در روستای قدوم در نزدیکی نابلس منتشر کردند که در جریان آن ده ها نفر از فلسطینی ها با پرتاب سنگ به سوی تفنگداران اشغالگر، آنها را به عقب نشینی و فرار از آن منطقه وادار کردند.
تفنگداران یگان مهندسی ارتش رژیم اشغالگر که از بیم اصابت سنگ فرار کرده بودند، به سایت اینترنتی روزنامه صهیونیستی معاریو گفته اند که تصاویر منتشرشده توسط فلسطینی ها که آنها را در حال فرار یا پناه گرفتن از سنگ ها به تصویر کشیده است، توهین بزرگی است و این رویداد به روحیه آنها لطمه زده و نظامیان را نسبت به فرماندهان بسیار خشمگین کرده است. برخی از این تصاویر تفنگداران اشغالگر را نشان می دهد که برای در امان ماندن از سنگ پرانی فلسطینی ها در محل جمع آوری زباله پناه گرفته اند.
چهارشنبه گذشته شهادت یک نوجوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر باعث اعتراض مردم و وقوع درگیری شد که این اعتراضات به دیگر مناطق کرانه باختری گسترش یافت. در روستای قدوم سه نظامی صهیونیست براثر اصابت سنگ زخمی شدند.
در روز تشییع جنازه این شهید نوجوان و در درگیری نظامیان اشغالگر با شرکت کنندگان در تشییع جنازه نیز بیش از پنجاه تن از فلسطینی ها مجروح شدند.
 

پربیننده ترین خبرها