معاون دبیرکل جمعیت دموکرات ملی بحرین:

شرایط گفتگو در بحرین فراهم نیست

شرایط گفتگو در بحرین فراهم نیست
شنبه 25 آذر 1391 - 23:21

معاون دبیرکل جمعیت دموکرات ملی بحرین، تاکید کرد: تا زمانی که شرایط لازم برای گفتگو در کشور به وجود نیاید، هیچ گفتگویی بین مخالفان و رژیم آل خلیفه روی نخواهد داد.

"حسن المرزوق" روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، احتمال هرگونه گفت وگوی مخالفان با رژیم آل خلیفه را بعید دانست و گفت: به توجه به ادامه سرکوبگری ها و نقض حقوق بشر در بحرین امکان اعتماد  کردن مردم به رژیم آل خلیفه وجود ندارد وعلاوه بر آن در حال حاضر بسیاری از رهبران میهن پرست مخالف رژیم در زندان ها به سر می برند.
معاون دبیرکل جمعیت دموکرات ملی بحرین با بیان این که رژیم آل خلیفه، سرکوب یک گروه خاص از مردم را در دستور کار قرار داده، خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه، علاوه بر زندانی کردن رهبران مخالف ،آزادی خواهان را نیز از کار و ادارات اخراج می کند؛ به این ترتیب تا وقتی که این رژیم زمینه و فضای گفت و گوی واقعی و جدی را فراهم نکند، هرگونه گفت و گو با این رژیم بعید به نظر می رسد.
حسن المرزوق با تاکید بر اینکه راهپیمایی و اعتراضات مسالمت آمیز حق مسلم مردم است و رژیم حق منع آن را ندارد، تاکید کرد: مردم بحرین با وجود سرکوبگری های رژیم و تصمیم وزیر کشور برای جلوگیری از برگزاری راهپیمایی، همچنان بر ادامه روند مسالمت آمیز اعتراضات خود پایبند است.
وی سکوت جامعه جهانی را در قبال جنایت های آل خلیفه عامل شدت بخشیدن به سرکوبگری ها و چراغ سبزی برای ادامه جنایت ها ارزیابی کرد و گفت: تمام سلاح هایی که در اختیار رژیم آل خلیفه هستند، غربی اند، سوال این است که چرا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا همان طور که خواستار کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور سوریه است، چنین درخواستی را از آل خلیفه نمی کند؟
حسن المرزوق برخورد سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه با مردم را سبب پایداری خواسته های مردمی دانست.
12-13-53
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها