نبرد مردم تونس تا تحقق اهدافشان ادامه دارد

نبرد مردم تونس تا تحقق اهدافشان ادامه دارد
پنج‌شنبه 27 دی 1397 - 16:11

دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس گفت که ما حکومتی را انتخاب نکردیم که از حقوق مردم تونس دفاع نکند و این مردم خواستار تصمیم گیری ملی و مستقل هستیم و نبرد تا تحقق اهداف این مردم ادامه خواهد داشت.

العالم تونس

نور الدین الطبوبی -- دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس -- در جمع اعضای اتحادیه به حاکمان این کشور هشدار داد که اگر آزادیخواهان در تونس نبودند شما حکومت نمی کردید بدانید که ما بر اصولمان ثابت قدم هستیم و از راهکارمان در زمینه ایجاد کشور دمکراتیک مدنی اجتماعی عدول نمی نماییم.

وی که در جمع مردم در یک تظاهرات سخن می گفت، افزود که حاکمان جدید می خواهند اتحادیه کار تونس را به هر شکل در هم بکوبند اما با شکست مواجه خواهند شد، به ویژه که این حکومت بخش آموزش که سنگ بنای تونس است را کوچک می شمارد.

الطبوبی گفت که هیات مدیره اتحادیه روز شنبه برای اتخاذ تصمیم قاطع تشکیل جلسه خواهد داد، تظاهرات ادامه خواهد یافت و قطب نمای واحد ما، مردم تونس و راهکارهای ملی هستند.

وی خاطر نشان نمود که به کینه توزان و حکومت این پیام را می دهیم که در محاسباتتان با اتحادیه اشتباه نکنید، ما در صحنه می مانیم و خواسته هایی داریم که از حکومت می خواهیم آن را اجابت نماید، ما از تهدید نمی ترسیم به این دلیل که آرمانمان عادلانه است.

الطبوبی سپس به مردم فلسطین سلام فرستاد و مقاومت ضد صهیونیستی آنان را ستود.

پربیننده ترین خبرها