حمله ای دیگر به نیروهای آمریکایی در سوریه/ 2 نظامی آمریکایی زخمی شدند

حمله ای دیگر به نیروهای آمریکایی در سوریه/ 2 نظامی آمریکایی زخمی شدند
دوشنبه 1 بهمن 1397 - 15:04

هنوز یک هفته از حمله به نیروهای آمریکایی در شهر منبج سوریه نگذشته بود که این بار در حمله ای انتحاری به این نیروها در استان حسکه در شمال سوریه دو تن از نظامیان آمریکایی زخمی شدند.

العالم ـ سوریه

بنابر اعلام نهاد دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان دولت این کشور، بر اثر انفجار خودروی انتحاری در جنوب استان حسکه در مسیر کاروان نظامی نیروهای آمریکایی و کردهای سوریه، چندین نفر کشته و زخمی شدند.

براساس این گزارش، در این انفجار تا کنون هشت نیروی کرد کشته و دو نظامی آمریکایی نیز زخمی شده‌اند. نیروهای کرد در حال اسکورت نظامیان آمریکایی در منطقه بودند که یک خودروی حامل مواد منفجره به کاروان نظامیان نزدیک و سپس منفجر شد.

به دنبال وقوع حمله انتحاری علیه نظامیان آمریکایی، دفتر ائتلاف آمریکا مستقر در بغداد، حمله امروز خودروی انفجاری به کاروان نظامی واشنگتن در حسکه سوریه را تایید اما زخمی شدن دو نظامی این کشور را رد و اعلام کرد که این حمله از آمریکایی‌ها تلفاتی نگرفته است.

چهارشنبه گذشته (26 دی ماه) نیز بر اثر انفجار مهیب در شهر منبج سوریه 4 نظامی آمریکایی کشته و دو نفر دیگر زخمی شده بودند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته بود.

پربیننده ترین خبرها