سامی ابوزهری: نوار غزه به کسی باج نمی دهد

سامی ابوزهری: نوار غزه به کسی باج نمی دهد
جمعه 5 بهمن 1397 - 16:15

سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد: اقدام جنبش حماس در نپذیرفتن سلطه رژیم اشغالگر اسرائیل بر هدیه ای که قطر تقدیم کرده است خود پیامی دوگانه برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

سامی ابوزهری عضو دفتر روابط عربی واسلامی، و سخنگوی «حماس» در توئیتی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر ادامه داد: پیام حماس به آنها این است که سیاست مبادله کردن نقش ها با یکدیگر برای تحت فشار قرار دادن نوار غزه و باج خواهی از آن موفقیت آمیز نخواهد بود و در نهایت شکست خواهد خورد بلکه نوار غزه می تواند همه را غافلگیر کند.

وی همچنین در توئیت دیگری افزود: ما اجازه نخواهیم داد جنبش فتح اجرای انتخابات شورای ملی و انتخابات ریاست (تشکیلات خودگردان) فلسطین را وتو کند؛ بنابراین جنبش فتح باید بداند که دموکراسی قابل تقسیم نیست و مرحله انتقالی، بازی نخ نما و رسوا شده ای است و هیچ کس فریب آن را نخواهد خورد، بلکه ما محمود عباس را به چالش خواهیم کشید تا زمانی را برای انتخاباتی جامع اعلام کند.

برگزاری گفتگوها بین گروه های فلسطینی اواسط ماه آینده در مسکو

به گزارش المیادین، مسکو روزهای سیزدهم و چهاردهم ماه آینده میزبان گفتگو بین گروه های فلسطینی با مشارکت همه طرف ها از جمله جنبش های فتح و حماس خواهد بود. منابع مطلع در مسکو تاکید کردند روسیه از خطرناک و پیچیده شدن اوضاع داخلی بین گروه های فلسطینی به شدت نگران است.

پربیننده ترین خبرها