کارشناس داوری: قضاوت بازی ایران و ژاپن مشکلی نداشت

کارشناس داوری: قضاوت بازی ایران و ژاپن مشکلی نداشت
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 21:05

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: داور استرالیایی به بهترین شکل ممکن دیدار ایران و ژاپن را قضاوت کرد و تمامی خطاها، پنالتی و کارت های زرد درست بود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

نوذر رودنیل روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان این که حذف ایران از جام ملت های آسیا دردناک بود، خاطرنشان کرد که از اینکه تیم ملی شایسته ایران به فینال نرسید، ناراحت است.
وی گفت: سردار آزمون در محوطه جریمه ژاپن تعادلش را از دست داد که دستور داور برای ادامه بازی درست بود و هیچ گونه خطایی صورت نگرفت.
رود نیل خاطر نشان ساخت: در دقیقه 25 وحید امیری تکل بدی را بر روی پای بازیکن ژاپن زد که کارت زرد به او کاملا درست بود.
کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: در دقیقه 56 بازیکنان ایران رفتار غیر حرفه ای از خود نشان دادند و در حالی که داور خطایی نگرفته بود، بازی را رها کرده و به داور اعتراض کردند و بازیکن ژاپن از این اتفاق نهایت استفاده را برده و دروازه ایران را باز کرد.
وی در پایان گفت: داور استرالیایی به بهترین شکل ممکن این بازی را قضاوت کرد، خطاهایی که گرفت، سوت هایی که زد، کارت هایی که داد همه درست بود و می توانم به جرات بگویم او با جای گیری های دقیق و دوندگی هایش، سخت ترین بازی جام ملت های آسیا را برای خود آسان کرد.
تیم ملی فوتبال ایران امشب و در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برابر ژاپن تن به شکست سه بر صفر داد تا حسرت قهرمان نشدن در این تورنمنت آسیایی 47 ساله شود.

پربیننده ترین خبرها