نقض دوباره آتش بس در یمن..

حمله متجاوزان سعودی به نیروهای امنیتی در الحدیده

حمله متجاوزان سعودی به نیروهای امنیتی در الحدیده
چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 04:21

نیروهای متجاوز سعودی، به تیم پاکسازی مین و بمب در جنوب غربی منطقه کیلو 16 در الحدیده و همزمان با حضور اعضای تیم سازمان ملل متحد در محل حمله کردند.

العالم - یمن

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای متجاوز سعودی، تیم پاکسازی مین و بمب را در جنوب غربی منطقه کیلو 16 در الحدیده هنگامی که اعضای تیم سازمان ملل متحد در محل حضور داشتند هدف قرار دادند. این نیروها برای بازگشایی مسیر گروه ویژه سازمان ملل متحد از منطقه کیلو 16 به طرف کارخانه های آرد دریای سرخ تلاش می کردند.

تصاویر اختصاصی شبکه المسیره، حضور اعضای سازمان ملل متحد و مسئولان کمیته هماهنگی سازمان ملل به همراه تیم امنیتی بازگشایی مسیر را در این منطقه نشان می دهد.

زمان حضور این نیروها و گروه سازمان ملل در منطقه، مزدوران متجاوز، به طرف تیم خنثی سازی و پاکسازی مین تیراندازی کردند که شهادت یکی از اعضای این نیروها را به نام مهندس محمد فواد محمد العذری در پی داشت.

این اقدام متجاوزان، نقض آشکار آتش بس و نادیده گرفتن گروه سازمان ملل متحد در منطقه به شمار می آید و این نقض آتش بس نشان می دهد طرف متجاوز هیچ گونه جدیتی برای اجرای این توافق ندارد.

گفتنی است تیم سازمان ملل متحد تا این لحظه هیچ محکومیت یا توضیحی درباره اتفاقاتی که همزمان با حضور آنها و جلوی چشمان ناظران بین المللی رخ داد صادر نکرده است.

پربیننده ترین خبرها