اعتراضات گسترده در فلسطین اشغالی/تظاهرات سیاه پوست ها علیه نژاد پرستی در تل آویو

اعتراضات گسترده در فلسطین اشغالی/تظاهرات سیاه پوست ها علیه نژاد پرستی در تل آویو
پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 - 17:12

شهرک نشینان آفریقایی تبار یهودی در اعتراض به اقدامات نژاد پرستانه و خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی علیه سیاه پوستها، اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

العالم-فلسطین اشغالی

صدها نفر از شهرک نشینان آفریقایی تبار اراضی اشغالی و حامیان آنها در اعتراض به اقدامات نژاد پرستانه مقامات رژیم صهیونیستی و خشونت فزاینده نظامیان این رژیم علیه سیاه پوست ها اقدام به برگزاری تظاهرات گسترده در تل آویو کردند.

کشته شدن یک جوان 24 ساله شهرک نشین اتیوپیایی تبار یهودی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر منجر به برافروخته شدن آتش خشم شهرک نشینان یهودی علیه تبعیض و نژاد پرستی مقامات و نظامیان رژیم صهیونیستی علیه این قشر از شهرک نشینان شد.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی در طول سالهای اخیر همواره داعیه رعایت مساوات و دموکراسی را میان شهرک نشینان داشتند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پلاکاردهایی را در دست داشتند که بر روی آنها عباراتی در محکومیت اقدامات نژادپرستانه و تبعبض آمیز نظامیان رژیم صهیونیستی علیه شهرک نشینان یهودی تبار، نوشته شده بود.

برگزاری این تظاهرات گسترده در تل آویو منجر به بسته شدن خیابان های اصلی تل آیو شد و شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی در محکومیت شیوه تعامل نظامیان و مقامات رژیم صهیونیستی با شهرک نشینان بر اساس رنگ پوست، دولت رژیم صهیونیستی را یک دولت نژادپرست و فاشیست توصیف کردند.

شایان ذکر است که شمار اسرائیلی های آفریقایی تبار در داخل اراضی اشغالی به 140 هزار نفر می رسد که حدود 50 هزار نفر آنان در داخل اراضی اشغالی زاده شده اند.

پربیننده ترین خبرها