فینال جام ملتهای آسیا 2019؛ ژاپن 1- قطر 3

فینال جام ملتهای آسیا 2019؛ ژاپن 1- قطر 3
جمعه 12 بهمن 1397 - 18:08

قطر موفق شد با گل اکرم عفیف از روی نقطه پنالتی سومین بار دروازه ژاپن را باز کند.

العالم - ورزشی

اکرم عفیف بازیکن خلاق و کلیدی تیم قطر با گلی که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 82 به ثمر رساند، امیدهای ژاپن را برای جبران شکست نقش بر آب کرد.

_____________________________________________________________________________

تاکومی مینامینو موفق شد در دقیقه 69 دروازه قطر را باز کند و امیدهای ژاپن را برای تصاحب جام زنده نگه دارد.

_____________________________________________________________________________
المعز علی در دقیقه 12 با حرکتی چشم‌نواز گل اول قطر برابر ژاپن را به ثمر رساند. گل دوم قطر را نیز عبدالعزیز حاتم با شوتی زیبا در دقیقه 27 به ثمر رساند.

تیم‌های ملی ژاپن و قطر که در هر سه مسابقه مرحله گروهی و سه دیدار دور حذفی جام ملت‌های آسیا به برتری رسیده و با نمایش برتر نسبت به حریفان خود شکست‌ناپذیر بوده اند، از ساعت 17:30 امشب در فینال این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند تا سرنوشت قهرمان جام را مشخص کنند.


شاگردان هاجیمه موری‌یاسو با وجود اینکه نمایش چندان خوبی در گروه F نداشتند و رقابت نزدیکی با رقبای خود ارائه کردند، اما توانستند سه برد مقابل ترکمنستان، عمان و ازبکستان کسب کنند و بعد از آن هم عربستان و ویتنام را در بازی‌های دشواری شکست دهند ولی سامورایی‌ها در جدال نیمه نهایی برابر تیم ملی ایران بهترین عملکردشان را نشان دادند و با عملکرد فنی بهتر، به برد 3 بر صفر رسیدند تا اکنون در فینال قرار داشته باشند.


در آن سوی میدان، تیم ملی قطر برخلاف حریف امشب خود، در هر 6 مسابقه اخیرش فوق‌العاده و سراسر هجومی ظاهر شده و بعد از سه برد در دور گروهی برابر لبنان، کره شمالی و عربستان، در سه دیدار مرحله حذفی نیز تیم‌های عراق، کره جنوبی و امارات میزبان را با عملکردی خیره کننده شکست داده تا در حال حاضر به مصاف ژاپن برود؛ عنابی‌ها تلاش زیادی دارند تا با ادامه روند کلین‌شیت‌ها و بردهای‌شان امشب هم سامورایی‌ها را مغلوب کنند و به نخستین قهرمانی خود در جام ملت‌ها دست یابند.

پربیننده ترین خبرها