سفر فرستاده امیر کویت به ریاض

سفر فرستاده امیر کویت به ریاض
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 19:32

یک روز پس از سفر امیر قطر به کویت و دیدار با امیر این کشور، منابع کویتی از اعزام فرستاده امیر کویت به ریاض خبر دادند.

العالم - آسیا

منابع کویتی گزارش دادند که فرستاده ویژه «صباح الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت برای تقدیم پیام مکتوب وی به «محمد بن سلمان بن عبدالعزیز»ولی‌عهد سعودی، عازم ریاض شد.

خبرگزاری کویت (کونا) با اعلام این خبر از افشای جزئیات پیام امیر کویت به ملک سلمان خودداری کرد اما این سفر فرستاده امیر کویت به ریاض در حالی است که «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر روز دوشنبه (دیروز) در سفری به کویت با امیر این کشور دیدار و درباره موضوعات دارای اهتمام مشترک و تحولات منطقه گفت‌وگو کرد.

کویت از زمان بروز بحران در روابط بین قطر و چهار کشور عربی (عربستان، مصر، امارات و بحرین)، نقش میانجی برای حل اختلافات بین این کشورها را ایفا کرده اما تا کنون تلاش‌های وی بی‌نتیجه بوده است.

«خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه کویت اخیرا گفت که هیچ نشانه‌ای درباره حل بحران در روابط قطر با چهار کشور عربی و یا مهار اختلافات این کشورها دیده نمی‌شود.

وی افزود: «در سایه افزایش هجمه رسانه‌ای بین طرف‌ها، هیچ نشانه‌ای برای حل بحران دیده نمی‌شود چرا که هجمه‌های رسانه‌ای متوقف نشده و لذا من با نظر وزیر (خارجه قطر) در خصوص اینکه هیچ نشانه‌ای از حل بحران و یا امکان مهار اختلافات وجود ندارد، موافقم.»

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها