انتقاد نمایندگان دموکرات کنگره از سخنرانی ترامپ

انتقاد نمایندگان دموکرات کنگره از سخنرانی ترامپ
پنج‌شنبه 18 بهمن 1397 - 06:46

شماری از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از سخنرانی سالیانه ترامپ انتقاد کردند.

العالم - آمریکا

به گزارش آسوشیتدپرس؛ حکیم جفریز (Hakeem Jeffries) گفت: بهترین مطلبی که می توان در رابطه با سخنرانی رییس جمهور گفت این است که سخنرانی او به پایان رسیده است. ما تنها می توانیم بگوییم که رییس جمهور ترامپ ساختمان را ترک کرده است و ما می توانیم کار خود را که مبارزه با برای مردم آمریکا است ادامه دهیم.

وی افزود: اما هنگامی که رییس جمهور در مورد پیشنهادات دموکرات ها درباره تقویت بنادر و اینکه ما پرسنل بیشتری برای استفاده از فن آوری داریم در یک بخش از سخنرانی خود صحبت می کند و سپس اطلاعاتی راجع به شهر ال پاسو مبنی بر اینکه یکی از شهرهای خطرناک تا زمانی که یک دیوار ساخته شود، می دهد این نشان می دهد که او اطلاعات دقیقی در اختیار ندارد.
کاترین کلارک (Katherine Clark) نیز گفت: قطعا رییس جمهور در سخنرانی دیشب خود مطالب زیادی را پوشش داد. او درباره ایده های مشترک و اتحاد داستان سرایی کرد اما در واقعیت او به اثرات بد سیاست ها و اقداماتش اشاره ای نکرد و از آنها حمایت کرد.

او همچنین مشکلاتی را که سیاستمداران در واشنگتن و مردم آمریکا خواهان رسیدگی به آنها هستند از سخنرانی خود حذف کرد. او از اقتصادی سخن گفت که از همگان حمایت می کند اما اشاره ای به این موضوع نکرد که دو تریلیون دلار بدهی ناشی از لایحه مالیاتی وی در حمایت از شرکت ها و ثروتمندان بوده است. این مالیات ها بر شانه طبقه کارگر آمریکا سنگینی می کند.

وی افزود: ما درباره طبقه کارگر صحبت کرد اما به این موضوع اشاره نکرد که این کارگران با حقوق های کم و افزایش هزینه ها در بخش نگهداری از کودکان و بخش مسکن روبرو هستند. رییس جمهور درباره فاجعه در پیتزبورگ صحبت می کند. او دو نفر از بازماندگان این حمله غمبار به کنیسه درخت زندگی را به اینجا آورده است اما هرگز درباره خشونت اسلحه در کشور و اینکه چه کاری باید در رابطه با آن انجام داد؛ صحبتی نمی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها