دعوت مراجع عظام تقلید برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مراجع عظام تقلید برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 13:27

مراجع معظم تقلید از ملت غیور ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

العالم _ ایران / سیاسی

مراجع معظم تقلید مردم شریف و غیور ایران را برای حضور در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن 22 بهمن دعوت کردند.

راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام است

آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی تصویری از ملت انقلابی ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن‌ماه دعوت کرد.

وی با اشاره به وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اظهار داشت: مردم مسلمان، مکتبی و مذهبی ایران از ابتدا به ندای امام راحل لبیک گفتند چراکه برای مردم ثابت است که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مذهبی محسوب می‌شود. مردم جان، خون و شهید دادند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند چون انقلاب را یک انقلاب اسلامی و دینی می‌دانند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: امسال نیز مردم عزیز ایران مانند سال‌های قبل با بصیرت بالای خود به ندای حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا لبیک خواهند گفت و با قدم‌های استوار و شعارهای کوبنده باوجود اینکه ازنظر معیشتی در مضیقه هستند به میدان خواهند آمد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که مردم ایران با قدم‌های استوار در راهپیمایی 22 بهمن گام بر خواهند داشت، ابراز کرد: ملت ایران دشمن را بهتر شناخته‌اند و در برابر دشمن با استقامت کامل ایستاده‌اند، ازاین‌رو راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر و پرخروش‌تر از سال‌های گذشته انجام خواهد گرفت.بنده به‌عنوان سرباز امام عصر(عج) پا به‌پای مردم در این راهپیمایی دشمن‌شکن شرکت خواهم کرد تا دشمن بداند که انقلاب به راه خود باقدرت ادامه می‌دهد و زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است.

وی تأکید کرد: مردم انقلابی و بصیر ایران امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن مشکت محکمی به دهان دشمنان اسلام خواهند کوبید، ملت ایران باعقیده، آرمان، شور و خروش بیش از گذشته درصحنه حضور پیدا خواهند کرد.

مردم ایران باوجود مشکلات معیشتی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دشمنان را می‌دهند

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: ما چهل سال از انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون در حساس‌ترین شرایط هستیم، اگر مردم متحد نباشند و مسئولان هوشیارتر و بیدارتر از گذشته در مقابل تحریم‌ها قد علم نکنند و استقامت نکنند، دچار مشکل می‌شویم.

مرجع تقلید شیعیان گفت: به همه عرض می‌کنیم در این شرایط سخت دست‌به‌دست هم دهند تا از مشکلات عبور کنیم، در گوشه و کنار مشکلات فراوان است و اگر یکدل باشیم و در مقابل فشارها و مشکلات پایداری داشته باشیم و باتدبیر عمل کنیم از این بحران‌ها گذر خواهیم کرد. در شرایط سخت اقتصادی افرادی که تمکن مالی دارند و نیز خیرین محترم باید به کمک نیازمندان و محرومان بشتابند تا باری از مشکلات برداشته شود.

وی آحاد ملت را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و ابراز کرد: همه می‌دانیم که در کشور مشکلاتی داریم و البته این مشکلات قابل‌حل است؛ آمریکایی‌ها با تحریم‌های ظالمانه می‌خواهند مردم را آزمایش کنند که آیا تحریم‌ها مردم را از انقلابشان دور ساخته یا نه؟ و مردم با حضور پرشور در راهنمایی ثابت می‌کنند علی‌رغم مشکلاتی که دارند و نسبت به آن اعتراض هم می‌کنند اما عملاً به اسلام، انقلاب و ارزش‌ها وفادار هستند و کاری نمی‌کنند که دشمن خوشحال شود.

مردم برای پافشاری بر استقلال و عزت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی نیز با صدور پیامی اظهار داشت: این ملت در روز 22بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهمانند که علیرغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند نمود و با آرمانهای امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

انقلاب اسلامی امانت الهی است

آیت‌الله جوادی آملی نیز دهه فجر را دهه تطهیر ایران از استعمار خارجی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی در دست ما یک امانت الهی است که باید با حضور درصحنه از آن محافظت کنیم.

آیت‌الله جعفر سبحانی نیز 22 بهمن 57 را سرآغاز نخستین حکومت اسلامی در ایران دانست و گفت : برای شکرگزاری و احیای این روز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها