صالحی: هیچ مشکلی نمی تواند جلوی حضور مردم را بگیرد

صالحی: هیچ مشکلی نمی تواند جلوی حضور مردم را بگیرد
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 11:33

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این ملت نشان داد که هیچ مشکلی نمی تواند جلوی حضورشان را بگیرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

علی اکبر صالحی در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن در خصوص دانش هسته ای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران گفت: انشالله بسیار عالی.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: امام (ره) فرمودند کسی که مقصدش الهی باشد، پایانش پیروزی است، انقلاب اسلامی با نیت الهی و ندای الله اکبر شروع شد و بر همین اساس به پیروزی و نصرت این انقلاب باور داریم.
صالحی افزود: همانطور که می بینید پس از 40 سال دشواری و محدودیت های تحمیلی و حتی جنگ تحمیلی هشت ساله، ملت بزرگ ایران هنوز پشت انقلاب است چرا که به آن باور دارد. این انقلاب با وجود تمام دشواری هایی که از سوی دیگران ایجاد و تحمیل شد تا به موفقیت دست نیابد، دستاوردهای فراوانی داشته است.
وی با اشاره به حضور میلیونی امروز ایرانیان در خیابان ها گفت: این نشانه خوبی برای دیگران و به خصوص امت اسلامی است تا از آنچه که مردم ایران انجام داده اند، پیروی کنند. اگر در برابر ظالمان بایستید و به مظلومان کمک کنید آنگاه خدا به شما یاری خواهد رساند و همانگونه که امام گفته اند، اگر نیت شما الهی باشد، پس قطعا پیروز خواهید شد.
صالحی درباره اینکه پیام شما به مردم سوریه و عراق چیست؟ گفت: نیت‌شان را الهی کنند، در مقابل ظلم بایستند، با مظلوم همراه باشند که دست خدا به همراه آنها خواهد بود.
وی همچنین درپاسخ به سوال خبرنگار عرب زبان در باره پیام ملت ایران به جهانیان در روز 22 بهمن گفت: برغم همه مسائل ، انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست و حامی مسلمانان جهان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها