در نشست اضطراری دفتر هماهنگی گروه نم:

الجعفری: رویارویی جنبش عدم تعهد در برابر زیاده خواهی آمریکا

الجعفری: رویارویی جنبش عدم تعهد در برابر زیاده خواهی آمریکا
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 21:03

بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن محکوم کردن دخالت های آمریکا در امور ونزوئلا اعلام کرد: کشورهای عضو جنبش عدم تعهد " نم" باید در برابر زیاده خواهی های آمریکا بایستند.

العالم - سوریه

بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با محکوم کردن دخالت های آمریکا در امور ونزوئلا اعلام کرد: کشورهای عضو جنبش عدم تعهد "نم" باید در برابر زیاده خواهی های آمریکا بایستند.

الجعفری روز چهارشنبه در نشست اضطراری دفتر هماهنگی جنبش غیرمتعهدها افزود: انتظار می رود جنبش عدم تعهد در مقابل دخالت های آمریکا در امور داخلی ونزوئلا موضعی واحد اتخاذ و از دولت قانونی کاراکاس حمایت کند.

وی گفت: سوریه به خوبی می داند چه توطئه ای در ونزوئلا در جریان بوده ، چرا که خود این توطئه ها را پشت سر گذاشته است.

الجعفری ادامه داد: تردیدی نیست که دشمنان دولت قانونی مادورو، غارت ثروت ملی و استقلال ونزوئلا را نشانه گرفته اند و تلاش دارند دولتی دست نشانده را بر سرکار بیاورند.
وی با اشاره به تلاش ها و سناریوهای آمریکا برای ساقط کردن دولت قانونی این کشور گفت: ملت و دولت ونزوئلا تاکنون در برابر خوی سلطه طلبی و استعماری واشنگتن ایستادگی کرده اند و از این پس هم می توانند در برابر این سیاست های مخرب مقاومت کنند.

الجعفری با تاکید بر حمایت کامل دمشق از دولت قانونی جمهوری بولیواری ونزوئلا و محکوم کردن دخالت های آمریکا در این کشور گفت: ما با ملت و دولت این کشور ابراز همبستگی کرده و از کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها دعوت می کنیم تا در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها