ارتش سوریه مواضع «حزب ترکستانی» را درهم کوبید

ارتش سوریه مواضع «حزب ترکستانی» را درهم کوبید
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 20:53

یگان های ارتش سوریه، مواضع گروه های تروریستی را در حومه شمالی حماه نزدیک مرزهای اداری استان ادلب - آخرین مواضع اصلی گروه های تروریستی - درهم کوبیدند.

العالمسوریه

به گزارش خبرنگار سانا از حماه، یگان هایی از نیروهای ارتش مستقر در اطراف روستای الحاکوره، با حملات توپخانه ای مواضع گروه های تروریستی و محور تحرک تروریست های «حزب ترکستانی» را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، این حملات به تخریب چند مقر تروریست ها و کشته و زخمی شدن شماری از آنان منجر شد.

خبرنگار سانا همچنین گزارش داد یگانی از نیروهای ارتش سوریه، تحرکات گروهی تروریستی را که درصدد بود از اطراف منطقه تل هواش به سمت مقرهای نظامی در حومه شمالی حماه نفوذ کنند، زیرنظر گرفتند و پس از کشته شدن دو نفر از آنان و وادار کردن بقیه آنان به فرار، از نفوذ آنان جلوگیری کردند.

خبرنگار سانا در گزارشی دیگر اعلام کرد یگان های ارتش فعال در السقیلبیه با حملات توپخانه ای، گروه های تروریستی را که از اطراف منطقه قلعه المضیق به سمت مقرهای نظامی در حومه شمالی نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، این حملات منجر به شکست تلاش تروریست ها شد و خسارت هایی را به آنان وارد کرد و سلاح ها و ذخایری را که دراختیار داشتند، منهدم شد.

خبرنگار سانا همچنین گزارش داد یگان های ارتش سوریه مواضع و مخفیگاه های تروریستی های «حزب ترکستانی» در اطراف منطقه الحواش در منطقه سهل الغاب را هدف قرار دادند و اکثر این مواضع در این حملات تخریب شد.

یگان های ارتش سوریه دیروز نیز در واکنش به نقض مکرر توافق منطقه کاهش تنش از سوی تروریست ها و حملات آن ها به مواضع نظامی و روستاها و شهرها، مواضع و مخفیگاه های تروریست ها را واقع بین منطقه کفرنبوده و روستای تل هواش در اطراف قلعه المضیق و خربه الناقوس در حومه شمالی حماه و در منطقه الخوین در حومه جنوبی ادلب را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

پربیننده ترین خبرها