اهالی جولان اشغالی: از هویت سوری خود تا ابد پاسداری خواهیم کرد

اهالی جولان اشغالی: از هویت سوری خود تا ابد پاسداری خواهیم کرد
پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 - 18:10

اهالی جولان اشغالی سوریه به تمسکشان به هویت عربی و وفاداری شان به سوریه به عنوان وطن شان و عدم قبول جایگزین به جای آن تاکید نمودند.

العالم – سوریه

اهالی روستای مجدل شمس اشغالی در منطقه جولان در سی و ششمین سالگرد اعتصاب علیه رژیم صهیونیستی و تلاشهایش برای انضمام جولان به رژیم صهیونیستی در میدان اصلی این منطقه تجمع کردند.

آنان در این تظاهرات اعلام کردند: در سالگرد اعتصاب تاریخی مردم جولان اشغالی به راه شهدا تحت پرچم این وطن که بر تروریسم، متجاوزین و طمع کاران پیروز شده است، ادامه خواهیم داد.

اهالی روستا با انتشار بیانیه ای، سرنگون شدن هواپیمایی اسراییلی "اف 16" را در هم کوبنده غرور و خودسری رژیم صهیونیستی دانسته و از پاکسازی سوریه از تروریستی استقبال نمودند.

آنان تاکید نمودند که جولان بخشی از سوریه است و به ارزشهای این وطن و تاریخ آن وفادار خواهند ماند و جولان عنوان مبارزه ما علیه رژیم اسراییلی، می باشد لذا ما از هویت سوری خود تا ابد پاسداری خواهیم نمود.

اهالی جولان، 14 فوریه، سالگرد اعتصاب سال 1982 علیه تصمیم رژیم اسراییلی برای انضمام جولان به اسراییل، اجرای قوانین اسراییلی در آن و تحمیل هویت صهیونیستی به اهالی آن را که شش ماه به طول انجامید و بر اثر آن سرانجام این تصمیم لغو شد، گرامی می دارند.

پربیننده ترین خبرها