مجری تلویزیون رژیم صهیونیستی: سربازان اسرائیل حیوان هایی انسان نما هستند

مجری تلویزیون رژیم صهیونیستی: سربازان اسرائیل حیوان هایی انسان نما هستند
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 11:44

مجری معروف کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به علت برخورد وحشیانه سربازان رژیم اسرائیل با فلسطینی ها، آنها را به "حیوان های انسان نما" تشبیه کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

تارنمای روزنامه هاآرتص با درج این خبر نوشت: "اوشرات کوتلر" در برنامه ای که در خصوص 5 سرباز اسرائیل که اخیرا بخاطر ضرب و شتم زندانیان فلسطینی متهم شده بودند، این سخنان را بیان کرد.
کوتلر که گوینده معروف کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی است، در این گزارش تلویزیونی اعلام کرد: نظامیان (صهیونیست) کودکان متولد اسراییل (سرزمین های اشغالی) را به ارتش و مناطق (نظامی) اعزام می کنند و آنها را مانند حیوان های انسان نما باز می گردانند، این نتیجه اشغال است.
در حالی که سخنان این گوینده تلویزیونی با واکنش های شدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برخی اعضای کابینه این رژیم مواجه شده، اما تمر زندبرگ یکی از اعضای حزب چپ گرای مرتز در پارلمان رژیم صهیونیستی از دیدگاه کوتلر دفاع و اعلام کرد: حمله به اظهارات عادلانه کوتلر چه حقیرانه و قابل پیش بینی بود؛ آیا نمی خواهیم واقعیت اشغال و خشونت را درک کنیم؟.
وی افزود: با بستن چشمان و ظلم به مردم فلسطین، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.
گروه "صلح اکنون" که در سرزمین های اشغالی فعال است نیز در دفاع از این گوینده تلویزیونی در صفحه توئیتر خود نوشت: پسندیده است تا بعضی اوقات به آینه نگاه کنیم و صادقانه به اشتباهات در مورد اشغال اقرار کنیم.
به گزارش ایرنا، به نوشته روزنامه یدیوت آحرونوت، کوتلر در ادامه سخنان خود در همان برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به بیان عقاید خود در این برنامه ادامه می دهد و منتقدان نمی توانند وی را ساکت کنند.
5 سرباز رژیم صهیونیستی به خاطر آنچه که انتقام از فلسطینی ها عنوان شده، زندانیان فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

پربیننده ترین خبرها