بیست و چهارمین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه

بیست و چهارمین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 20:09

بیست و چهارمین راهپیمایی دریایی در شمال غرب نوار غزه فردا برای تاکید بر لزوم رفع محاصره و پایان دادن به رنج و مشکلات اهالی این منطقه برگزار می شود.

العالم - فلسطین اشغالی

هیئت جنبش ملی شکستن محاصره،خبر سازماندهی بیست و چهارمین راهپیمایی دریایی را با همکاری هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت اعلام کرد.

سخنگوی جنبش ملی شکستن محاصره گفت: راهپیمایی دریایی فردا با شعار "پرچم سفید را در برابر محاصره بالا نمی بریم" برگزار خواهد شد.

سخنگوی این جنبش از مردم فلسطین خواست تا مشارکت گسترده ای در راهپیمایی داشته باشند و در اردوگاه "هربیا" در نزدیک پست نظامی زیکم در بالاترین ناحیه شمال غزه گردهم آیند.

وی از ادامه راهپیمایی زمینی و دریایی غزه تا زمان تحقق کامل اهداف ملت فلسطین در شکستن محاصره ظالمانه این منطقه و بازسازی بندر غزه خبر داد و از کشورهای عربی، سازمان همکاری اسلامی، سازمان ملل و همه نهادهای بین المللی خواست تا در قبال نوار غزه مسئولیت پذیر باشند و محاصره را برداشته و برای پایان دادن به درد و رنج ملت فلسطین فوری وارد عمل شوند.

هیئت جنبش ملی شکستن محاصره از شش ماه پیش چندین سفر دریایی به خارج از نوار غزه یا در طول مرزهای شمالی نوار غزه را در تلاش برای شکستن محاصره دریایی این منطقه برگزار کرده است، اما اشغالگران، شرکت کنندگان در آن را سرکوب و برای به شکست کشاندن آن تلاش و سرنشینان قایق ها را بازداشت می کنند. از 30 مارس گذشته نیز مردم فلسطین هر جمعه راهپیمایی بزرگ بازگشت را در مرزهای شرقی نوار غزه با فلسطین اشغالی برای تاکید بر لزوم شکسته شدن محاصره این منطقه برگزار می کنند.

پربیننده ترین خبرها