عراق کنترل کامل مرز با سوریه را به منظور مقابله با نفوذ داعش در اختیار گرفته است

عراق کنترل کامل مرز با سوریه را به منظور مقابله با نفوذ داعش در اختیار گرفته است
جمعه 3 اسفند 1397 - 15:40

عضو شورای استانی الانبار گفت که همزمان با درگیری شدید نیروهای دموکراتیک سوریه با بقایای عناصر داعش در نزدیکی مرز سوریه با عراق، نیروهای امنیتی عراق برای مقابله با نفوذ تروریست‌ها به داخل خاک عراق همه مبادی ورودی و خروجی را تحت کنترل کامل گرفتند.

العالم - عراق

«فرحان محمد الدلیمی»، عضو شورای استانی الانبار تاکید کرد، نیروهای امنیتی کنترل کامل مرز با سوریه در غرب انبار را در اختیار دارند.

الدلیمی در گفت‌وگو با وبگاه خبری المعلومه عراق گفت: نیروهای امنیتی که در امتداد مرز با سوریه در غرب الانبار قرار دارند همه ورودی‌ها و خروجی‌ها و دسترسی‌ها برای نفوذ تروریست‌ها به داخل خاک عراق را تحت کنترل دارند، بخصوص که نیروهای دموکراتیک سوریه در حال درگیری شدید با عناصر داعش در عمق خاک سوریه نزدیک به بخش غربی استان الانبار هستند.

وی افزود: نیروهای امنیتی با هماهنگی نیروی هوایی در حال بررسی و نظارت بر تحرکات جنایتکاران داعش به منظور پیشگیری از نفوذ و فرار آنها به خاک عراق به دنبال از دست دادن مواضع مهمشان در داخل خاک سوریه هستند.

عضو شورای الانبار تاکید کرد: نیروهای امنیتی حضور خود را در مناطق صحرایی نزدیک به نوار مرزی تقویت کردند تا هر گونه عملیات نفوذ و حمله به نیروهای امنیتی این منطقه را ناکام گذارند و در حال حاضر اوضاع امنیتی در طول نوار مرزی با سوریه امن و باثبات است.

پربیننده ترین خبرها