تبعید رئیس سازمان اوقاف قدس از مسجدالاقصی

تبعید رئیس سازمان اوقاف قدس از مسجدالاقصی
يکشنبه 12 اسفند 1397 - 19:57

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خود علیه قدس اشغالی و مسجدالاقصی، رئیس سازمان اوقاف اسلامی قدس را از مسجدالاقصی تبعید کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) «عبدالعظیم سلهب» رئیس سازمان اوقاف اسلامی قدس را به مدت 40 روز از مسجدالاقصی تبعید کرد و وی در این مدت حق ورود به مسجدالاقصی را نخواهد داشت.

وی هفته گذشته نیز بازداشت شده بود و به شرط تبعید یک هفته‌ای از مسجدالاقصی، آزاد شده بود. رژیم صهیونیستی همچنین «عرفات نجیب» نگهبان مسجدالاقصی را به مدت شش ماه از این مسجد شریف تبعید کرد.

براساس گزارش وبگاه «الغد»، در پی اتفاقات هفته گذشته باب‌الرحمه و بازگشایی از ورودی مسجدالاقصی پس از 16 سال (+) تعرض‌های رژیم صهیونیستی به اهالی قدس همچنان ادامه دارد و بسیاری از آنها تا کنون دستورهایی مبنی بر ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی دریافت کرده‌اند.

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به تبعید سلهب اعلام کرد، این اقدام دلیل نگرانی و تشویش دشمن از نبرد قدس و آماده‌باش ملت فلسطین در حمایت از مسجدالاقصی و مقدسات است.

بر اساس گزارش «دنیا الوطن»، «مصعب البریم» سخنگوی جهاد اسلامی در ادامه گفت، تبعید علما، شیوخ و نگهبانان مسجدالاقصی، انتفاضه علیه رژیم اشغالگر و یهودی‌سازی قدس را به تأخیر نخواهد انداخت.

فارس

پربیننده ترین خبرها