حمله تل آویو به خاک سوریه همزمان با حملات فسفری ائتلاف آمریکا

حمله تل آویو به خاک سوریه همزمان با حملات فسفری ائتلاف آمریکا
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 11:55

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب همزمان با حملات هوایی ائتلاف آمریکا به حومه شهر دیرالزور در شرق سوریه، منطقه‌ای در غرب شهرک حضر در حومه قنیطره را هدف حملات خمپاره ای قرار داد.

العالم ـ سوریه

رسانه های سوری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه (دیشب) منطقه‌ای در غرب شهرک حضر در حومه قنیطره را هدف حمله قرار داد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در غرب شهرک حضر را هدف حملات خمپاره ای قرار داده که البته تلفات و خسارتی به دنبال نداشته است.

به دنبال مقابله پدافند سوریه با حملات هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی، حملات هوایی تل آویو به خاک سوریه به خاطر ترس از هدف قرار گرفتن جنگنده هایش به طرز معناداری کاهش یافته است.

در همین حال خبرهای رسیده حاکی است که، ائتلاف آمریکایی مدعی ضد داعش یکشنبه شب (دیشب) در اقدامی مغایر با قوانین و کنواسیون های بین المللی، حومه شهر «دیرالزور» در شرق سوریه را با بمب های فسفری بمباران کرده است.

منابع محلی بدون ذکر جزئیات دقیق این حمله به سانا گفته اند، مزارع الباغوز در مرز سوریه و عراق هدف بمب های فسفری قرار گرفتند که در جریان آن شماری از ساکنان غیرنظامی که اکثریت آنان را زنان و کودکان تشکیل می دادند، کشته و یا زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها