ترک همدانی:

مجازات سعید مرتضوی بخشیده شد

مجازات سعید مرتضوی بخشیده شد
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 12:27

وکیل مدافع تعدادی از کارگران تأمین اجتماعی از بخشیده شدن مجازات شلاق سعید مرتضوی خبر داد و گفت: این بخشش با توجه به عفو مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

العالم-ایران

مصطفی ترک همدانی در رابطه با بخشیده شدن حکم شلاق سعید مرتضوی، اظهار کرد: کل محکومیت ایشان همین ۶۵ یا ۷۰ ضربه شلاق بوده که با این اوصاف با توجه به عفو مقام معظم رهبری از بابت تأمین اجتماعی محکومیت دیگری ندارند.

مرتضوی که در حال حاضر به دلیل محکومیت در پرونده کهریزک به اتهام معاونت در قتل در حبس به سر می‌برد، در پرونده تامین اجتماعی به اتهام تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به شلاق محکوم شده بود.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در جلسه عالی مسئولان قضایی روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ اعلام کرد که به مناسبت دهه فجر و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ۵۰ هزار زندانی عفو داده شده است.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران ۱۰ بهمن ماه در توضیح جزئیات عفو گسترده مجرمان، گفت: هر سال به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عفوهای مناسبتی اعلام می‌شود، اما امسال به خاطر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، رئیس قوه قضائیه پیشنهاد عفو گسترده‌تر را داد و استثنائات کمتری برای عفو خواهیم داشت.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها