جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر غزه را بمباران کردند

دوشنبه 13 اسفند 1397
20:18
جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر غزه را بمباران کردند
جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) یک مرکز دیده بان مرزی را در شرق باریکه غزه مورد هدف قرار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی 'معا'، جنگنده های آپاچی رژیم صهیونیستی حداقل 4فروند موشک را به یک دیده بان مرزی در شرق غزه شلیک کردند.

در زمان حمله، دیده بان خالی بوده و این حمله فقط خسارت های مالی برجای گذاشته است.

شب گذشته نیز رسانه های فلسطینی اعلام کردند هواپیماهای رژیم صهیونیستی، باریکه غزه را بمباران کرده اند.

حملات شب گذشته به بیت حانون در شمال غزه صورت گرفت.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند جنگنده های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب چند مرکز دیدهبانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در شمال نوار غزه بمباران کرده اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این حملات، سه فلسطینی زخمی شدند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای ضمن تایید حملات جنگنده های این رژیم به نوار غزه اعلام کرد: جنگنده های ما، مواضع حماس را بمباران کردند.

ایرنا

0% ...

آخرین اخبار

نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس: مسئولیت هر حادثه‌ای خارج از مسیرهای اعلامی متوجه مالکان کشتی‌هاست


برگزاری آیین شام غریبان در جوار مقتل قائد شهید انقلاب


عراقچی: ایران و عمان چارچوب اداره آینده تنگه هرمز را تعیین می‌کنند


شیخ نعیم قاسم: مقاومت لبنان جهان را شگفت زده کرده است


قالیباف: ملت ایران با ایستادگی خود، محاسبات آمریکا را به شکست کشاند


غریب‌آبادی: ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند


واکنش فعالان مجازی به مذاکرات سوئیس؛ تثبیت جایگاه ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای


پیام تسلیت پزشکیان به دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر


رهبر انصارالله: در هر جنگ جدیدی در غزه، در کنار مقاومت خواهیم بود/ آمریکا و اسرائیل «شر مطلق» هستند


ایتالیا به‌طور رسمی استفاده از خاکش علیه ایران راتکذیب کند


پربیننده ترین خبرها