جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر غزه را بمباران کردند

دوشنبه 13 اسفند 1397
20:18
جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر غزه را بمباران کردند
جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) یک مرکز دیده بان مرزی را در شرق باریکه غزه مورد هدف قرار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی 'معا'، جنگنده های آپاچی رژیم صهیونیستی حداقل 4فروند موشک را به یک دیده بان مرزی در شرق غزه شلیک کردند.

در زمان حمله، دیده بان خالی بوده و این حمله فقط خسارت های مالی برجای گذاشته است.

شب گذشته نیز رسانه های فلسطینی اعلام کردند هواپیماهای رژیم صهیونیستی، باریکه غزه را بمباران کرده اند.

حملات شب گذشته به بیت حانون در شمال غزه صورت گرفت.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند جنگنده های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب چند مرکز دیدهبانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در شمال نوار غزه بمباران کرده اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این حملات، سه فلسطینی زخمی شدند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای ضمن تایید حملات جنگنده های این رژیم به نوار غزه اعلام کرد: جنگنده های ما، مواضع حماس را بمباران کردند.

ایرنا

0% ...

آخرین اخبار

سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


قالیباف وارد تهران شد


تفاهمنامه ایران و آمریکا چگونه دست رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان بست+فیلم


بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها