واکنش جنبش النجباء‌ به اقدام خصمانه آمریکا/ هرگز تسلیم فشارها نخواهیم شد

واکنش جنبش النجباء‌ به اقدام خصمانه آمریکا/ هرگز تسلیم فشارها نخواهیم شد
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 14:54

جنبش النجباء از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام آن در فهرست به اصطلاح تروریستی واکنش نشان داد.

العالم - عراق

به نقل از رسانه‌های عراق، جنبش النجباء در واکنش به اقدام واشنگتن در قرار دادن نام این جنبش در فهرست به اصطلاح تروریسم، تاکید کرد این اقدام چیزی بیش از یک جنگ روانی نیست و تغییری در واقعیت ایجاد نخواهد کرد.

در بیانیه جنبش النجباء آمده است آمریکا هیچ مشروعیتی برای متهم کردن ما به تروریسم ندارد و تحمیل قیمومیت آن بر ملت‌ها خیالی بیش نیست.

این بیانیه آورده است متهم شدن دبیرکل جنبش النجباء(شیخ اکرم الکعبی) به تروریسم تلاش از روی ناامیدی آمریکا است که هرگز خدشه‌ای در عزم و اراده ما در مبارزه با تروریسم و دفاع از حاکمیت کشور وارد نخواهد کرد.

هاشم الموسوی سخنگوی النجباء که این بیانیه را اعلام کرد، افزود ما هیچ منافع اقتصادی و مالی نداریم، ولی پشتوانه عظیمی از جانفشانی‌ها داریم که هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند آن را مصادره کند و قانونی که از قاتلان ملت‌ها و کنسولگری‌های سربریدن با اره(اشاره به اقدام دستگاه‌های اطلاعاتی سعودی در قتل فجیع جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی در کنسولگری سعودی در استانبول) حمایت می‌کند،‌زیر پای مجاهدان است.

در این بیانیه تصریح شده است مواضع ما ثابت است و هرگز به سمت آمریکا و محور آن متمایل نخواهد شد و هرگز تسلیم فشارهای ظالمانه آن نخواهیم شد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها