ادامه حملات سعودی ها و نقض مکرر آتش بس در الحدیده

ادامه حملات سعودی ها و نقض مکرر آتش بس در الحدیده
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 23:32

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن، گفت متجاوزان سعودی و مزدوران آن ها به نقض مکرر آتش بس در الحدیده ادامه می دهند.

العالم یمن

سرتیپ «يحيى سريع » گفت متجاوزان طی 72 ساعت گذشته، مرتکب 534 نقض آتش بس شده اند و همزمان، جنگنده های متجاوز، 61 حمله را اجرا کردند و درگیری ها در سایر جبهه ها نیز تشدید شده است.

سریع به خبرگزاری یمنی «سبأ» گفت متجاوزان و مزدوران سعودی طی 72 ساعت گذشته، منازل مسکونی و مزارع کشاورزان و مواضع نیروهای یمنی را با 45 موشک و 241 راکت هدف قرار دادند و 162 مورد تیراندازی با سلاح های سبک و متوسط صورت گرفت.

همچنین جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی با ادامه پرواز در آسمان شهر الحدیده و برخی دیگر از مناطق، 21 بار به نقض آتش بس پرداختند.

سرتیپ سريع گفت جنگنده های متجاوز سعودی به حملات خود به شهروندان و از بین بردن دارایی های عمومی و خصوصی در برخی از استان ها ادامه دادند و 61 حمله را اجرا کردند که 23 مورد آن به کشر و یک حمله به المدافن در استان حجه و 9 مورد آن به البقع و شش حمله دیگر به باقم و شش حمله به رازح در استان صعده و یک حمله به نجران و چهار حمله به نهم در استان صنعاء و سه حمله به برط و دو حمله به المتون در استان الجوف

بود.

وی تصریح کرد رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن از شش پیشروی مزدوران سعودی به سمت مواضع نیروهای یمنی جلوگیری کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به دو عملیات تهاجمی که طی آن مواضع و مقرهای دشمن در الوادی و در الشبکه مقابل نجران هدف قرار گرفت، پاسخ دادند و همچنین به مواضع مزدوران در المتون از توابع الجوف و در الحماد مقابل نجران حمله کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از کشته و زخمی شدن بیش از 147 مزدور سعودی از جمله 137 مقابل علب عسیر ، 7 نفر در المتون ، 2 نفر در الزرقه و یک مزدور دیگر در وادی الشوق در الجوف خبر داد.

همچنین شش خودروی زرهی متعلق به مزدوران سعودی درعلب از توابع عسیر و در نجران و العصیده، منهدم شد و چندین خودروی دیگر نیز در سایر مناطق منهدم گردید.

پربیننده ترین خبرها