8 سال شکنجه زندانیان؛ آیا رژیم بحرین به اهداف خود رسید ؟

8 سال شکنجه زندانیان؛ آیا رژیم بحرین به اهداف خود رسید ؟
جمعه 24 اسفند 1397 - 23:26

یک خبرنگار بحرینی گفت: مقامات بحرینی ازابتدای عمر 8 ساله انقلاب بحرین، روش امنیتی در واکنش با خواست مردم انتخاب کردند.

العالم بحرین

"جواد عبدالوهاب" خبرنگار بحرینی گفت: مقامات در این مرحله و مراحل بعدی نمی توانند چه در سطح پرونده حقوق بشر یا حل بحران های سیاسی در بحرین امتیازی بدهند.

وی در برنامه " حدیث البحرین " در شبکه العالم گفت: مقامات بحرین با لغو فعالیت احزاب و بازداشت چهره های حقوقی و سیاسی که ممکن بود با آنان گفت‌و‌گویی انجام شود مانند شیخ عیسی قاسم که از بحرین خارج شد و حلقه ارتباطی برای راهکار سیاسی بود، همه پل های ارتباطی با مردم بحرین را خراب کردند.

عبدالوهاب افزود: دیدگاه های آل خلیفه مبتنی بر این است که راهکارهای سیاسی اگر چه اندک برای اجرای خواست مردم، شکستی برای حکومت است.

وی افزود: ملت بحرین در مقابل، هنوز برای اجرای راهکارهای سیاسی خود ایستاده است.

وی تاکید کرد مردم بحرین از خواستهای خود عقب‌نشینی نمی کنند، این مسیر، مسیر پر هزینه ای برای مردم بحرین بوده است.

"هانی الریس "فعال حقوقی نیز گفت تلاش های سازمان های حقوقی برای پایان دادن به اقدامات وحشیانه رژیم از قبیل شکنجه زندانیان سیاسی و فعالان حقوقی متوقف نمی شود.

الریس گفت: رژیم، جامعه بحرین را به مخالفت با طرح های خود که با روش های مختلف و سرکوب مردم در صدد اجرای آن است، متهم می کند و افراد خواهان آزادی و دموکراسی و تغییر ریشه ای در بحرین را سرکوب می کند.

وی افزود: همه سازمان های بین المللی و حقوقی به خوبی می دانند رژیم بحرین زندانیان را وحشیانه شکنجه می کند و از مغلطه گری و ادعاهای رژیم برای توجیه استبداد و اقدامات وحشیانه و تبعیض نژادی و بازداشت های گسترده و محاصره روستاها بدون هیچ مانعی آگاه است.

پربیننده ترین خبرها