۳ کشته و ۹ زخمی در تیراندازی در هلند

دوشنبه 27 اسفند 1397 - 14:24

منابع خبری از تیراندازی در یکی از شهرهای هلند که به زخمی شدن شماری منجر شده است، خبر می‌دهند.

العالم - اروپا

تیراندازی امروز دوشنبه در یک قطار شهری واقع در شهر «اوترخت» هلند شماری زخمی بر جای گذاشت.

بنابر گزارش روزنامه «دیلی‌میرور»، پس از اینکه مردی در قطار شهری یکی از مناطق پرازدحام «اوترخت» به روی چندین نفر آتش‌ گشود، پلیس ضد ترور در محل حاضر شد.

در پی این واقعه دو فروند بالگرد امدادی به محل اعزام شدند. پلیس گزارش‌ها مبنی بر زخمی شدن شماری را تائید کرده است. برخی گزارش‌های غیر رسمی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هفت تا نه نفر خبر می‌دهند با این حال پلیس هنوز هیچ آماری را تائید نکرده است.

«کستر» یکی از شاهدین گفته است که در پی تیراندازی، یک زن جوان روی زمین افتاده بود و فریاد می‌زد: «من کاری نکردم.» این فرد می‌گوید که از سر کار بر می‌گشته و پشت چراغ قرمز توقف کرده بود که این واقعه رخ داد. چهار مرد به سرعت به سمت زن رفتند و تلاش کردند که او را از محل دور کنند و در این حین او دوباره صدای تیراندازی شنید.

این شاهد گفته است که سپس دو نفر از افرادی که تیراندازی کردند به سمت بیمارستانی قدیمی که در همان نزدیکی قرار داشت رفتند و بقیه هم به سمت یک مرکز خرید فرار کردند.

هنوز علل این حادثه مشخص نشده و پلیس در همین رابطه بیانیه‌ای منتشر کرده است با این مضمون که تیراندازی در اوترخت رخ داد. این واقعه در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه گزارش شد. چندین نفر زخمی شده‌اند. نواحی اطراف محاصره شده‌اند و پلیس بررسی آن را در دستور کار دارد و امکان تروریستی بودن تیراندازی امروز را بررسی می‌کند.

هم‌اکنون حرکت‌قطار شهری در این منطقه متوقف شده و مشخص نیست که چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

تکمیلی | شهردار اوترخت اعلام کرد در حادثه تیراندازی در این شهر ۳ نفر کشته و ۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها