سلول انفرادی جنایتکار نیوزیلند + تصاویر

سلول انفرادی جنایتکار نیوزیلند + تصاویر
چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 15:06

منابع آگاه در زندان "پارِمورِمو" که تحت حفاظت شدید است، اعلام کردند که برنتون تارانت در یکی از سلول های انفرادی این زندان به سر می برد.

العالم - آسیا

برنتون تارانت با تیراندازی به سوی نمازگزاران در دو مسجد در شهر کرایست چرچ نیوزیلند 50 نمازگزار را به قتل رساند.

روزنامه دیلی میل چاپ بریتانیا اعلام کرد : دیوارهای سلول انفرادی تارانت از تکه های بتونی ساخته شده است که وزن هر یک از این تکه های بتونی 17 کیلوگرم است.

این روزنامه نوشت : تارانت 28 ساله در زندان پارمورمو که در شهر اوکلند قرار دارد، 24 ساعته تحت نظارت است و از دسترسی به روزنامه، تلویزیون و رادیو منع شده است.

گفته می شود که تارانت تروریست در سلول انفرادی به مساحت 9 مترمربع به سر می برد که این سلول مجهز به سنسورهای ضربان قلب است و دارای درب های الکترونیکی است و قبل از دیوار بیرونی زندان یک حفاظ پنج طبقه ای از سیم خاردار وجود دارد.

تخت های سلول های انفرادی زندان پارمورمو از جنس فولاد سنگین است که به دیوارهای اطراف بسته شده است. هر یک از سلول های انفرادی همچنین دارای یک پنجره، کتابخانه کوچک، سرویس بهداشتی و حمام است.

"اندی لنگلی" یکی از نگهبانان زندان می گوید : زندانیان 20 ساعت از شبانه روز را در سلول های انفرادی خود سپری می کنند.

زندان پارمورمو چندی پیش با هزینۀ 300 میلیون دلار بازسازی شد و هم اکنون 681 زندانی را در خود جای داده است که در میان آنها خطرناک ترین تبهکاران نیوزیلند وجود دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها