سعودیها و اماراتی‌ها عامل شکنجه های مرگبار و ترور شخصیت های یمنی

سعودیها و اماراتی‌ها عامل شکنجه های مرگبار و ترور شخصیت های یمنی
دوشنبه 5 فروردين 1398 - 20:46

«خالد باراس» رئیس جنبش حراک جنوبی گفت اشغالگران سعودی و اماراتی در ترور شخصیت ها در یمن دست دارند و این ترورها برنامه ریزی شده هستند.

العالمیمن

«خالد باراس» در گفت و گوی اختصاصی با شبکه العالم در برنامه "ضيف وحوار" گفت: هدف اشغالگران سعودی و اماراتی از ترور شخصیت های یمنی و گسترش زندان های شکنجه و مرگ، ترساندن مردم یمن و تسلیم کردن آن هاست.

باراس تصریح کرد: جنایت هایی که در داخل زندان های سعودی ها و اماراتی ها روی می دهد، شرم آور است و اگر جهانیان در جریان آن قرار گیرند، وضعیت به این شکل نبود و اتفاق دیگری می افتاد.

وی افزود : اقداماتی که اشغالگران سعودی و اماراتی در ترور و شکنجه های مرگ بار در زندان های مرتکب می شوند، برنامه ریزی شده است و با توافق دو کشور صورت می گیرد.

وی اظهار داشت شخصیت هایی که از سوی متجاوزان سعودی و اماراتی هدف قرار گرفته اند، شخصیت های معارضی هستند که تسلیم قدرت های متجاوز نشده اند

یا اینکه شخصیت های وابسته به احزاب و جریان های زیرمجموعه تشکل اصلاحات یمن یا از فعالان هستند.

باراس درباره افزایش عملیات القاعده و داعش و دیگر گروه های افراطی در این برهه که نیروهای سعودی و اماراتی در جنوب یمن حضور دارند، گفت این گروه ها برنامه های عربستان سعودی و امارات را اجرا می کند و به نفع این دو کشور عمل می کنند.

وی درباره علل افزایش خشم مردم و تظاهرات و اعتراض ها به حضور نیروهای سعودی – اماراتی در استان عدن و المهره و دیگر استان های جنوبی گفت این مساله نشان می دهد که متجاوزان سعود ی – اماراتی در دروغ و فریب و نیرنگ و وعده های دروغین و ویرانگی و کشتارهای وحشیانه افراط کرده اند.

پربیننده ترین خبرها