هنیه مطرح کرد؛

تداوم مذاکرات حماس و مصر برای حل بحران غزه

تداوم مذاکرات حماس و مصر برای حل بحران غزه
جمعه 9 فروردين 1398 - 17:56

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که این جنبش همچنان به مذاکرات خود با مصر برای حل بحران باریکه غزه ادامه می دهد.

العالم - فلسطین

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس امروز جمعه در اطلاعیه ای مطبوعاتی اعلام کرد : مذاکراتی را که حماس و دیگر گروه های فلسطینی از دو روز پیش با مصر آغاز کرده اند، برای حل بحران باریکه غزه ادامه خواهند داد.

هنیه افزود : ما با هیأت مصری که هم اکنون در باریکه غزه به سر می برد، برای حل بحران انسانی این منطقه همکاری می کنیم تا مشکلات فلسطینی ها را حل کنیم و تلاش می کنیم به توافقاتی درباره آتش بس، انتقال کمک های بشردوستانه به غزه ، اجرای پروژه های عمرانی و اجتماعی، بازگشایی گذرگاه ها، آزادی ماهیگیری و قطعی برق برسیم به نحوی که دشمن صهیونیستی به این توافقات پایبند باشد و هدفمان لغو محاصرۀ غزه و پایان دادن به مشکلات فلسطینی ها است مشکلاتی که ریشه در اشغالگری و محاصره و تجاوزات دشمن صهیونیستی دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: در مذاکرات ما با مصر مساله اسرای فلسطینی خصوصاً رفتار وحشیانۀ اسرائیل با اسراء نیز بررسی می شود. مساله قدس و دروازه "الرحمه" مسجد الاقصی هم در این مذاکرات بررسی می شود.

پربیننده ترین خبرها