در گفتگو با العالم مطرح شد؛

خلیل الحیه: تجمعات فلسطینی ها تا زمان تحقق مطالبات ادامه دارد

خلیل الحیه: تجمعات فلسطینی ها تا زمان تحقق مطالبات ادامه دارد
شنبه 10 فروردين 1398 - 18:41

یکی از رهبران حماس گفت: تا زمانی که رژیم صهیونیستی به تمام مطالبات فلسطینی ها پاسخ ندهد و همه را برآورده نکند این تجمعات مسالمت آمیز ادامه خواهد داشت.

العالم-فلسطین اشغالی

"خلیل الحیه" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم اعلام کرد که راهپیمایی روز زمین به رغم در اختیار داشتن ابزار و سلاح دربرابر حملات رژیم صهیونیستی، به شکل مسالمت آمیز برگزار می شود.

الحیه تاکید که شرکت کنندگان در راهپیمایی روز زمین درصدد این هستند که این پیام مهم را به تمامی جهانیان برسانند که در مسیر درست قرار گرفته اند و به شکل مسالمت آمیز خواستار تحقق حق مسلم خود در رفع محاصره نوار غزه هستند.

وی در ادامه افزود: تا زمانی که رژیم صهیونیستی به تمام مطالبات فلسطینی ها پاسخ ندهد و همه را برآورده نکند این تجمعات مسالمت آمیز ادامه خواهد داشت.

الحیه افزود: پیام دیگری که فلسطینی ها با مشارکت گسترده در راهپیمایی امروز می خواهند به گوش جهانیان برسانند این است که فلسطینی ها با تمام قوا و یکپارچه و متحد آماده به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی هستند.

وی تاکید کرد: مردم فلسطین امروز متحد هستند و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و بازگشت آوارگان فلسطینی تنها گزینه آنان است و هدف فلسطینی ها شکست محاصره نوار غزه و بازگشت قدس است.

پربیننده ترین خبرها