سیل بند غرب شعیبیه شکست/ ۵ روستا تخلیه شد

دوشنبه 12 فروردين 1398
21:11
سیل بند غرب شعیبیه شکست/ ۵ روستا تخلیه شد فرماندار شوشتر گفت: به دنبال شکسته شدن سیل بند غرب شعیبیه، ۵ روستای آن تخلیه شدند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر با اشاره به شکسته شدن سیل بند غرب شعیبیه شوشتر گفت: صبح امروز به دلیل طغیان رودخانه دز، ۲ روستای عبدالسید مرویش و قلعه جاسم از توابع بخش شعیبیه شوشتر تخلیه شدند.

وی بیان داشت: همچنین جهت پیشگیری از خطرات احتمالی روز گذشته اهالی روستای دهول، عیله و یهموزه بخش شعیبیه شوشتر تخلیه شدند و تاکنون ۵ روستا از توابع شعیبیه شوشتر خالی از سکنه هستند.

پنبه دانه پور با بیان اینکه آب در برخی مناطق شعیبیه به سمت مزارع پیش روی کرده تصریح کرد: خوشبختانه آب وارد منازل نشده است.

فرماندار شوشتر در ادامه افزود: برخی اراضی روستای سنگر چنیبه نیز دچار آبگرفتگی شده اند، جاده روستای عبدالسید از توابع شعیبیه شوشتر نیز زیر آب رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این مقام مسئول اظهار داشت: ۴ کمپ اسکان اضطراری برای اسکان روستاییان برپا شده، همچنین محلی برای نگهداری احشام روستاییان در نظر گرفته شده است.

حسین پنبه دانه پور بیان کرد: بیش از ۷۰ ماشین آلات در حال ترمیم سیل بند غرب شعیبیه هستند.

0% ...

آخرین اخبار

۵۴ هزار نفر از سفر حج بازماندند


گزارش العالم از روند احیای مجموعه ورزشی آزادی؛ بازسازی تأسیسات ورزشی آسیب‌دیده در پی تجاوز صهیونیستی ـ آمریکایی به ایران


انتشار قطعه موسیقی به یاد رهبر شهید انقلاب؛ «أنت حيّ»...


کاریکاتور |مقاومت مقابل ذلت


۹۳ هزار تُن پسته روانه بازارهای جهانی شد


دیدار و گفت‌وگو قالیباف با سلطان عمان


بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم


ایجاد مسیر‌های پروازی جدید با کشور عراق


ایران و کنیا؛ فصل تازه همکاری‌های اقتصادی


ویدئوگرافی |محرومیت ۲۵ تیم فوتبال و ۲۵۶ بازیکن از هر تورنمنت جهانی؛ سکوت فیفا در قبال جنایت‌های ورزشی در غزه