جانشین ناجا: تامین امنیت و حفظ اموال سیل زدگان در اولویت است

جانشین ناجا: تامین امنیت و حفظ اموال سیل زدگان در اولویت است
چهارشنبه 14 فروردين 1398 - 11:35

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: اولویت ما تامین امنیت، حفظ اموال، توزیع مناسب امکانات، انتقال و اسکان مردم سیل زده است که اگر به درستی انجام نشود ممکن است هزینه های مضاعف به همراه داشته باشد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار ایوب سلیمانی روز چهارشنبه در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت، امداد و نجات و نظم و تردد در مناطق سیل زده به صورت جدی حضور دارند.
وی افزود: در شهرستان پلدختر اکنون آب فروکش کرده و امداد و نجات آغاز شده ولی باید برای امداد رسانی به مردم یک نظم مناسب وجود داشته باشد و کنترل مدیریت صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: در این راستا نیروهای کمکی اعزام شد و خودمان از نزدیک در جریان امدادرسانی قرار گرفته ایم تا بتوانیم دستورهای لازم را صادر کنیم.
جانشین فرمانده ناجا گفت: نگرانی ما بر این است که به دلیل مشکلات زیاد مردم و محدودیت امکانات باید توزیع امکانات به صورتی مدیریت شود که مشکلات حاشیه ای به وجود نیاید.
بر اثر بارندگی شدید روز دوشنبه 12 فروردین، رودخانه خرم رود و رودخانه های شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان کرد که به جاری شدن سیلاب و خسارت های فراوان به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های استان لرستان منجر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها