اهانت به همسران نامزدها در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی+فیلم

شنبه 17 فروردين 1398 - 12:07

با نزدیک شدن موعد انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که در نهم ماه جاری برگزار می شود، ستادهای انتخاباتی شاهد توهین گسترده به دیگر رقبا و همسرانشان است.

العالم - فلسطین اشغالی

به نظر می رسد تفکر ماکیاولیستی بر فضای انتخابات رژیم صهیونیستی که قرار است در نهم ماه جاری برگزار شود، سایه انداخته است؛ در آنجا هدف وسیله را توجیه می کند و هر کاری برای رسیدن به قدرت در تل آویو مجاز است؛ حتی اگر این امر مستلزم توهین به رقبا و همسرانشان و ایجاد اکانت های جعلی با اسامی جعلی باشد؛ هدف یکی است و آن دستیابی به کانون سیاست گذاری است.

برخی رقبا برای گرفتن نقطه ضعف از رقبا به شرکت های تحقیقات خصوصی متوسل شده اند. یکی از مسئولان این رژیم که روزنامه عبری اطلاعاتی درباره سمتش منتشر نکرده اند، برای گرفتن اطلاعاتی منفی درباره "بنی گانتس"، رئیس سابق ستاد ارتش این رژیم که به تازگی حزبی را برای شرکت در انتخابات تأسیس کرده است، دو مأمور خصوصی را استخدام کرده است.

"عماد منی"، کارشناس ویژه مسائل رژیم اسرائیل گفت: اهانت به اشخاص و حیثیت آنها غیر قانونی است اما اتفاقاتی که در انتخابات این رژیم رخ می دهد ناشی از تنزل سطح سیاستمدارانی است که برای این انتخابات نامزد شده اند.

اکنون دیگر تبلیغات در ستادهای انتخاباتی در این رژیم فقط بر برنامه های سیاسی یا اجتماعی یا اقتصادی احزاب منحصر نمی شود بلکه از آنهم فراتر رفته و جنبه درگیری شخصی پیدا می کند. از آنجا که حیثیت رؤسای احزاب، حیثیت احزاب است، لذا در این تبلیغات مستقیم به حیثیت رؤسا حمله می شود.

به نظر می رسد مهمترین شعار ستادهای انتخاباتی در این رژیم این است که "برای رسیدن به قدرت هر کاری می توان کرد".

پربیننده ترین خبرها